Dodaj ogłoszenie o pracy


Logistycy i spedytorzy chętnie biorą udział w regatach żeglarskich - ShipCup ’12

W dniach 13-16 września 2012 roku odbyła się druga edycja Regat branży TSL o Puchar Polskiej Izby Spedycji i Logistyki | ShipCup ’12. Podobnie jak rok temu Honorowym Patronem projektu został PISiL, a projekt wsparły firmy: BCT – Bałtycki Terminal Kontenerowy, G.L.G. oraz Omnidruk.

 

Bazą regat był Port PTTK Wilkasy k. Giżycka na Mazurach.  Do startu zgłosiło się 14 załóg, reprezentujących 10 firm. Organizatorzy zapewnili wszystkim jednakowe jachty kabinowe typu Maxus 24.

 

Po treningu na wodzie, w pierwszym dniu regat rozegrano 4 biegi regatowe (śledzie). Pogoda była idealna do żeglowania: bezdeszczowa i wietrzna. Po zakończonych wyścigach organizatorzy zaprosili uczestników na godzinny rejs po Jeziorze Niegocin zabytkowym XIX-wiecznym statkiem Loewentin. W drugim dniu w porannym bloku rozegrano 3 wyścigi (trójkąty), a popołudniu tylko jeden. Z uwagi na gwałtowne załamanie się pogody, w trosce o bezpieczeństwo uczestników, sędzia zdecydował o zakończeniu regat.
Całość regat zabezpieczała pływająca jednostka Straży Pożarnej, a wieczorami przygrywały kapele szantowe. Atmosfera panująca wśród uczestników na wodzie i po zmaganiach żeglarskich w tawernie DeZeTa była wyśmienita. Na pewno wielka w tym zasługa samych delegatów, którzy niemal natychmiast zintegrowali się i dobrze się ze sobą bawili. Słowa uznania należą się również organizatorom, którzy tak samo jak w zeszłym roku, stanęli na wysokości zadania, aby nikomu nic nie zabrakło…

 

W trzecim dniu regat - w niedzielę po śniadaniu odbyło się końcowe ogłoszenie wyników, połączone z rozdaniem unikatowych pucharów i medali przez Przewodniczącego Rady PISiL Pana Marka Tarczyńskiego oraz Sędziego Regat Pana Jarosława Zygmunta.

 

Poniżej końcowa klasyfikacja:
1. Euro-Shipping  |  czarna bandera
2. Euro-Shipping  |  biała bandera
3. Hapag-Lloyd
4. DB Schenker  |  granatowa bandera
5. DB Schenker  |  czerwona bandera
6. Sealand  |  biała bandera
7. TSLogistic
8. FedEx Trade Networks
9. IGS Schreiner
10. BCT Gdynia
11. Sealand  |  granatowa bandera
12. Shipco Transport
13. DB Schenker  |  biała bandera
14. ZIM Poland

 

Gratulujemy zwycięzcom i wszystkim uczestnikom regat hartu ducha podczas zmagań żeglarskich! Organizatorzy zapraszają już za rok na kolejną edycję regat – ShipCup 3.0, w nieco zmienionej formule…

 

(red. BT)

 

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.