Dodaj ogłoszenie o pracy


69. Rajd Polski z Siódemką

 

Firma kurierska Siódemka zostałą Głównym Partnerem Logistycznym 69. Rajdu Polski - największej imprezy sportów motorowych w kraju. Oprócz wsparcia organizacyjno–logistycznego, Siódemka przygotowała także szereg atrakcji dla kibiców. Siódemka odpowiada m.in. za obsługę logistyczną Rajdu, w tym transport materiałów promocyjnych i elementów konstrukcji. Dostarcza także organizatorom Rajdu 150 km taśm wyznaczających strefy kibica i zabezpieczających trasy rajdowe. Dodatkowo, czuwa nad komfortem i organizacją pracy przedstawicieli mediów, wyposażając ich w komplet materiałów pomocniczych i specjalne, fioletowe kamizelki z indywidualnym numerem.

 

- Oprócz wsparcia organizacyjnego, olbrzymią wagę przykładamy do zapewnienia możliwie największego komfortu kibicom. – mówi Marcin Kruszyński, PR Manager, Siódemka S.A. W tym roku najlepsze i najbezpieczniejsze miejsca widokowe Rajdu – „siódemkowe” fan zone’y - oznaczone są zielonymi taśmami. Do każdego prowadzi specjalne oznakowanie. Przygotowaliśmy blisko pół tysiąca tablic dojazdowych, które pokierują kibiców we właściwą stronę.

 

Tradycją Rajdu Polski stają się przygotowywane przez Siódemkę dodatkowe atrakcje. W zeszłym roku był to pomiar długości skoku na hopce. W tym, zorganizowane zostaną dwie konkurencje. W sobotę, 29 września na odcinku specjalnym Miłki odbędzie się konkurs na najdłuższy skok na hopie, natomiast następnego dnia zaplanowany jest konkurs na największą prędkość. Przeprowadzimy go na najszybszym OS-ie tegorocznego rajdu, w Paprotkach – mówi Marcin Kruszyński.

 

Rajd Polski jest drugim, po Rajdzie Monte Carlo najstarszym rajdem samochodowym na świecie. Jego historia sięga aż 1921 r., kiedy to trasa przebiegała na odcinku Warszawa-Białowieża-Warszawa. W 2009 roku impreza była jedną z eliminacji rajdowych Mistrzostw Świata (WRC).

(źr. Siódemka S.A)

Zobacz także:
czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.