Po raz trzeci z rzędu tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi“ przyznano General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland). Tytuł przyznaje niezależna organizacja Obserwatorium Zarządzania. Profesjonalizm w obsłudze klienta został w tym roku doceniony nie tylko w GLS Poland, ale i 17 innych polskich firmach. Podczas oficjalnej gali w Warszawie otrzymały one certyfikaty, dzięki czemu przez kolejny rok mogą posługiwać się tytułem i godłem „Firma Przyjazna Klientowi”.
Wyróżnienie to otrzymują jedynie te przedsiębiorstwa, które intensywny czterotygodniowy audyt ukończą z dobrym wynikiem. W tym czasie Obserwatorium Zarządzania kontroluje jakość, szybkość i niezawodność obsługi klienta w różnorodny sposób: za pomocą ocen eksperckich, ankiet przeprowadzanych wśród klientów, ale także sprawdzając poziom usług za pośrednictwem badania ”Mystery Clients” – zarówno w kontakcie osobistym, jak i telefonicznym. Ta niezależna fundacja testuje także stronę internetową przedsiębiorstwa pod kątem przyjazności w obsłudze. W ramach audytu klienckiego GLS Poland uzyskał bardzo dobry wynik.
(źr. GLS Poland)