Dodaj ogłoszenie o pracy


DSV Road rozszerza ofertę o całopojazdowy transport chłodniczy

DSV Road rozszerzył swoją ofertę o całopojazdowy transport w temperaturze kontrolowanej. Środki transportu o ładowności od 1,5 do 22 ton, przystosowane do przewozu towarów w kontrolowanej temperaturze od -25 st. C do +25 st. C na stałe zagościły we flocie DSV.

 

Firma od wielu lat realizuje transporty towarów w temperaturze kontrolowanej do krajów WNP, specjalizując się szczególnie w przewozach do Kazachstanu, Uzbekistanu, Rosji, Białorusi. Dotychczasowe doświadczenie na rynkach wschodnich oraz rosnące zapotrzebowanie klientów zachęciło nas do utworzenia specjalistycznej komórki transportu chłodniczego oraz do poszerzenia oferty usług transportu w temperaturze kontrolowanej o kolejne kierunki – mówi Aneta Kawka, Dyrektor Oddziału Ołtarzew DSV Road. Z miesiąca na miesiąc zwiększa się liczba realizowanych przez nas transportów, przybywa nam także klientów, korzystających z tego typu usług. Dobre wyniki w tym obszarze zachęcają nas do systematycznego zwiększenia liczby przewoźników, kontraktowanych do obsługi transportów chłodniczych.

 

Marcin Gołoś, specjalista ds. transportu chłodniczego DSV Road dodaje - Budowę działu transportu chłodniczego rozpoczęliśmy w listopadadzie zeszłego roku. Dzięki temu jesteśmy obecnie w stanie zaoferować przewóz towarów, wymagających kontrolowanych temperatur transportu, jak owoce, mrożonki, kosmetyki, a nawet materiały niebezpieczne. Dla wszystkich grup produktów oferujemy transport z możliwością wymiany paletowej. Firmy dla których DSV już rozpoczęło realizację tego typu usług obejmują takie branże jak: spożywcza, kosmetyczna oraz farmaceutyczna.

 

Główne kierunki, na których jest obecnie realizowany transport chłodniczy to kraje WNP, Niemcy, Belgia, Holandia, Francja, Wielka Brytania oraz Węgry. Na południe Europy, czyli do Grecji, Włoch i Hiszpanii, DSV gwarantuje stałe stawki transportowe, uniezależnione od sezonowych wahań cen na rynku.

(źr. DSV Road)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Rok 2024 był dobrym czasem dla rynku przemysłowo-logistycznego. Po przyspieszonym rozwoju w czasie pandemii, sektor wrócił na ścieżkę konsekwentnego wzrostu. W tym roku przekroczyliśmy 33 mln mkw. całego zasobu powierzchni magazynowej w kraju, co stawia nas na piątym miejscu w Europie. Wiele wskazuje na to, że kolejne 12 miesięcy będzie jeszcze lepsze.
Choć każda końcówka roku uważana jest za szczyt sezonu zakupowego, to wzmożone zapotrzebowanie na pracowników nie kończy się wraz z nadejściem świąt. Eksperci prognozują, że w sektorze magazynowym, logistyce i transporcie blisko 30-proc. wzrost zatrudnienia utrzyma się aż do połowy lutego 2025 r.
Unia Europejska wprowadza nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac, które mają obowiązywać od 7 czerwca 2026 r. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować zgodność z zasadami równości płac.