Konto pracodawcy


Piotr Sukiennik nowym prezesem VIVE Logistics

Piotr Sukiennik objął stanowisko prezesa VIVE Logistics oraz dyrektora Pionu Transportu i Logistyki w VIVE Textile Recycling.

Piotr Sukiennik od 1996 do 2018 zdobywał doświadczenie i był jednym z głównych współrealizatorów oraz autorów strategii rozwoju FM Logistic w Polsce do 2018r. W 2000 r. objął stanowisko dyrektora dywizji transportu na Polskę, a po czterech latach dyrektora operacyjnego wszystkich pozostałych usług (magazynowowania, handligu, copackingu, comanufacturingu). W 2010 roku został dyrektorem generalnym polskiego oddziału FM Logistic, zaś w połowie 2016 roku powierzono mu kierowanie strukturami firmy w Europie Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry i kraje bałtyckie).
W tym czasie FM Logistic zdobył uznanie Klientów w postaci Brązowego oraz Złotego Godła dla najlepszego Operatora w Polsce za najwyższy poziom usług. Piotr Sukiennik dołącza do zespołu Grupy VIVE. W VIVE Logistics staje się jednym z udziałowców jak i Prezesem Zarządu. W ramach pełnionych obowiązków Prezesa Spółki będzie odpowiedzialny za zarządzanie całością jej funkcjonowania, a przede wszystkim za przygotowanie oraz realizację długofalowej strategii jej rozwoju.  Pełniąc funkcję dyrektora Pionu Transportu i Spedycji VIVE Textile Recycling będzie natomiast współtworzył strategię oraz zarządzał procesami transportowymi, spedycyjnymi, logistycznymi jak i zakupowymi Spółki.
- Cała energię koncentruję aktualnie na przygotowaniu strategii dla VIVE Logistics. Znając doskonale rynek, klientów oraz ich potrzeby chcielibyśmy wyjść im naprzeciw, gwarantując usługi zgodne z indywidualnym poziomem oczekiwań jakościowych. Nasza strategia jest prosta: gwarantowanie najwyższego poziomu jakościowego serwisu usług logistycznych – mówi Piotr Sukiennik, prezes VIVE Logistic Services.

Do zespołu Piotra dołącza Rafał Wit, praktyk z wieloletnim doświadczeniem w logistyce, które zdobywał w McLane, Nagel, Chep i FM Logistic. Rafał w VIVE Logistics obejmie stanowisko wiceprezesa i dyrektora handlowego spółki. Rafał, w swojej dotychczasowej karierze zawodowej, realizował liczne projekty stricte logistyczne (magazynowanie, copacking, dystrybucja, drobnica, transport międzynarodowy). Odpowiadał za sprzedaż logistyki kontraktowej oraz zarządzał zespołem sprzedaży transportu. Przez okres 4 ostatnich lat podpisał kilkadziesiąt kontraktów (TRA, WHS, COP), co pozwalało na kilkuprocentowe wzrosty rok do roku. Uczestniczył w projektowaniu modeli operacyjnych oraz rozwiązań dedykowanych pod wymogi klientów. - W pierwszej kolejności skupiam się na komercjalizacji lokalizacji kieleckiej, zbudowania zaufania rynku, rozwoju usługi transportu krajowego oraz intermodalnego. Widzimy duży potencjał w nowych technologiach i rozwiązaniach informatycznych, które zrewolucjonizują rynek logistyczny. Wierzę, że dzięki podjętym działaniom do 2020 VIVE Logistics będzie w pełni reaktywnym i kompleksowym operatorem w Polsce z obecnością w kluczowych regionach – mówi Rafał Wit, wiceprezes VIVE Logistics. – Liczę jednocześnie na to, że nasza aktywność w ramach Grupy VIVE niesie za sobą misję, którą możemy przenieść do świata logistyki – odpowiedzialność społeczną oraz wpływ na środowisko.

Logistyka to kolejna, po uruchomieniu technologii sterowania głosowego procesem sortowania, linii do produkcji paliw alternatywnych i produkcji kompozytu tekstylnego, inwestycja właścicieli Grupy VIVE Agnieszki Servaas i Bertusa Servaas.
- Rozwój jest naturalnym celem każdej organizacji. Inwestycje w logistykę są, obok działań w obszarze badawczo-rozwojowym (R&D), jednym z głównych kierunków rozwoju Grupy VIVE. - podkreśla Bertus Servaas, Prezes Zarządu VIVE Textile Recycling. – Olbrzymi potencjał dostrzegam w rozwoju branży logistycznej. Funkcjonowanie każdego podmiotu gospodarczego, niezależnie od jego wielkości, struktury, czy branży, związane jest z działaniami logistycznymi. Ich celem jest przede wszystkim realizacja wielokierunkowej, wielowarstwowej i wielopodmiotowej koordynacji, współpracy, do jakiej musi dochodzić w procesach przepływu zasobów, by zapewnić odpowiedni poziom obsługi klienta. Tak samo jest w sporcie - odpowiednia strategia, dobór najlepszych zawodników, profesjonalne zaplecze szkoleniowe i wierni kibice pozwalają sięgać po najwyższe trofea. W piłce ręcznej osiągnęliśmy szczyty, w logistyce również sięgamy po najwyższe cele – dodaje Bertus Servaas, prezes VIVE Handball SA.

(źr. Vive Logistics)

kobiety w logistyce
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy można kontrolować kierowcę w czasie odpoczynku?
Doba kierowcy - co to jest i jak ją definiować?
Dokumenty kierowcy a odpowiedzialność
Zawieszona akcyza – jak z niej skorzystać?
Jak uniknąć kary za SENT?
Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną auta to kłopot dla kierowców
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Perspektywy rozwoju transportu drogowego a nowoczesne technologie
Polska Strefa Inwestycji – wady i zalety - pierwsze podsumowania
Co dla europejskiego e-commerce oznaczałby Brexit bez umowy?
Polacy, decydujący się na powrót do kraju z emigracji, mogą liczyć na dobrą pracę
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DHL wdraża nowy system zapewniający pełną przejrzystość łańcucha dostaw
Rohlig Suus Logistics otwiera nowy oddział w Kielcach
Polak wicemistrzem OPTIFUEL CHALLENGE 2019!
Agility zainwestowało 18 mln USD w technologie ekologiczne dla łańcuchów dostaw
Wyniki Kuehne + Nagel po pierwszych dziewięciu miesięcach 2019 r.
FSE z Bielska-Białej gotowa do produkcji elektrycznych aut dostawczych
Transport pełen wyzwań - Fracht FWO dostawcą project cargo na Ukrainę
Gefco i ArtiShock tworzą aplikację, która zwiększy wydajność łańcucha dostaw
Jak rozwój sieci 5G wpłynie na autonomiczne pojazdy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC