Konto pracodawcy


Olga Nowak członkiem zarządu DB Port Szczecin

Zarząd spółki DB Port Szczecin powołał nowego członka zarządu. Została nim Olga Nowak, której kandydatura została wyłoniona w drodze przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego.

Olga Nowak jest absolwentem Wydziału Matematyczno-Fizycznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Z grupą DB Cargo Polska związana jest od 2010 roku, kiedy to objęła funkcję kierownika projektu. W 2011 roku w obszarze Utrzymania, będąc na stanowisku dyrektora ds. zarządzania i rozwoju, nadzorowała budowę i uruchomienie linii potokowej utrzymania wagonów, wdrożyła planowanie produkcyjne i narzędzia kontroli operacyjnej oraz zapewniła ciągłą optymalizację procesów utrzymaniowych. W 2015 roku objęła stanowisko starszego kierownika projektu, pełnomocnika zarządu ds. business excellence w grupie DB Cargo Polska, gdzie stworzyła od podstaw biuro zarządzania projektami, zbudowała fundamenty ciągłego doskonalenia w obszarze kultury organizacyjnej. Wcześniej Olga Nowak pracowała w branży samochodowej, gdzie odpowiedzialna była za nadzorowanie procesu wdrożenia nowych produktów jak również optymalizację i rozwój procesów produkcyjnych zgodnie z metodologią lean manufacturing. Od 11 marca 2019 roku pełni funkcję członka zarządu spółki DB Port Szczecin.

DB Port Szczecin Sp. z o.o świadczy usługi przeładunku kontenerów, drobnicy zjednostkowanej (aluminium, celulozy, wyrobów stalowych, sztuk ciężkich, ponadgabarytów itp.) oraz zapewnia pełną obsługę nawozów luzem obejmującą przeładunki, składowanie oraz konfekcjonowanie towaru w worki typu big bag. DB Port jest największym europejskim terminalem przeładowującym bloki granitowe. Posiada połączenia z największymi hubami kontenerowymi jak Hamburg i Bremerhaven oraz z mniejszymi portami w Gdyni, Halmstad, czy Immingham. Terminal kontenerowy posiada możliwości przeładunkowe wynoszące do 150 tys. TEU rocznie. Port posiada certyfikat NATO, co umożliwia przeładunki sprzętu wojskowego oraz system Autostore, dzięki któremu skrócono średni czas urzędowej obsługi kontenera od kilkunastu minut do maksymalnie 4 godzin.

(źr. DB Port Szczecin)

kobiety w logistyce
Coraz więcej kobiet w zawodzie kierowcy pojazdu ciężarowego
Bądźmy Sobą – o różnorodności i wartościach na 8. FORUM KOBIET W LOGISTYCE
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy można kontrolować kierowcę w czasie odpoczynku?
Doba kierowcy - co to jest i jak ją definiować?
Dokumenty kierowcy a odpowiedzialność
Zawieszona akcyza – jak z niej skorzystać?
Jak uniknąć kary za SENT?
Regularne tygodniowe odpoczynki poza kabiną auta to kłopot dla kierowców
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Perspektywy rozwoju transportu drogowego a nowoczesne technologie
Polska Strefa Inwestycji – wady i zalety - pierwsze podsumowania
Co dla europejskiego e-commerce oznaczałby Brexit bez umowy?
Polacy, decydujący się na powrót do kraju z emigracji, mogą liczyć na dobrą pracę
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
DHL wdraża nowy system zapewniający pełną przejrzystość łańcucha dostaw
Rohlig Suus Logistics otwiera nowy oddział w Kielcach
Polak wicemistrzem OPTIFUEL CHALLENGE 2019!
Agility zainwestowało 18 mln USD w technologie ekologiczne dla łańcuchów dostaw
Wyniki Kuehne + Nagel po pierwszych dziewięciu miesięcach 2019 r.
FSE z Bielska-Białej gotowa do produkcji elektrycznych aut dostawczych
Transport pełen wyzwań - Fracht FWO dostawcą project cargo na Ukrainę
Gefco i ArtiShock tworzą aplikację, która zwiększy wydajność łańcucha dostaw
Jak rozwój sieci 5G wpłynie na autonomiczne pojazdy?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC