Dodaj ogłoszenie o pracy


Raben rusza z podcastem #wDrodze

Droga jest równie ważna jak cel. Z tym przesłaniem Grupa Raben uruchomiła właśnie swój pionierski podcast. Jest on skierowany do wszystkich osób, które nieustannie się przemieszczają, zarówno tych z zamiłowaniem do podróży, jak i tych dla których trasa to codzienna rutyna. Chcąc umilić wszystkie przejażdżki, Raben wystartował z dedykowanym podcastem #wDrodze.

Co łączy opony i gwiazdki Michelin? Jak zdrowo się odżywiać w podróży? Co zrobić, gdy widzisz wypadek na trasie? Jak przygotować się na awarię/sytuację kryzysową? Kiedy i czy w ogóle samochody elektryczne zastąpią spalinowe? Tego wszystkiego i jeszcze więcej dowiecie się, słuchając kolejnych odcinków #wDrodze.

- Podcast #wDRODZE jest skierowany do wszystkich tych, którzy chcą, lubią, a czasami nawet muszą się przemieszczać, albo tak jak my - kochają motoryzację. Specjalnie dla podróżników na trasach długich, jak i krótkich Raben przygotował serię odcinków, w których rozmawiamy z ciekawymi ekspertami – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, Group PR manager, Grupa Raben – Gorąco zapraszamy na Spotify i YouTube co wtorek.

Podcast prowadzi absolutna fanka motoryzacji, doświadczona podcasterka i miłośniczka podróży - Małgosia Zmaczyńska.

- Uwielbiam jeździć samochodem, a ponieważ w ciągu miesiąca pokonuję nawet kilka tysięcy kilometrów, doskonale wiem, jak wiele dzieje się w drodze. Dlatego cieszę się, że dzięki współpracy z Grupą Raben, której ciężarówki od lat bardzo dobrze kojarzę z naszych dróg, mogliśmy przyjrzeć się wielu zagadnieniom związanym z podróżami i porozmawiać o nich w podcaście, czyli formacie, który wprost został stworzony na długie trasy - tak projekt komentuje Małgosia Zmaczyńska.

Pierwszy odcinek dostępny jest już od 21 września na Spotify. Zgodnie z trendami, każdy odcinek będzie dostępny także w formie video, dlatego można go oglądać i słuchać na kanale Raben na YouTubie. Kolejne epizody z pierwszej serii będą pojawiały się co wtorek.

Gościem specjalnym 2 odcinków podcastu jest człowiek, który zwiedził niejedno miejsce na Ziemi i który jak twierdzi: „zjadł i przepił wszystko, co zarobił”. Robert Makłowicz, opowie o swoich podróżach kulinarnych i zdradzi kilka sekretów – nie tylko swoich. Kolejni goście to ciekawi specjaliści z zakresu bezpieczeństwa czy zdrowego stylu życia w drodze, a także eksperci logistyki czy też z zakresu zrównoważonego łańcucha dostaw i nie tylko. Do rozmów #Wdrodze firma zaprosiła swoich klientów, kierowców i pracowników.

Podcast dowozi Raben i dzięki temu udowadnia, że „logistyka z ludzką twarzą” nie jest tylko pustym sloganem firmowym, ale celem, który jest tak samo ważny dla firmy jak droga do jego osiągnięcia. Operator logistyczny nie tylko wdraża innowacyjne rozwiązania w transporcie i magazynowaniu, ale również w zakresie szeroko pojmowanej promocji marki, udowadniając, że logistyka to pasja.

Podcast #wDrodze dostępny jest na kanale YouTube Grupy Raben oraz Spotify. Natomiast cała kampania będzie dodatkowo promowane na kanale firmy na Facebook’u oraz Linkedin. W realizacji projektu pomogła agencja Good For You.

(źr. Grupa Raben)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.