Dodaj ogłoszenie o pracy


DPD Polska partnerem wyścigu Tour de Pologne

DPD Polska została sponsorem największej imprezy kolarskiej w naszym kraju. Jako partner 78. Tour de Pologne UCI World Tour zapewni wparcie logistyczne wydarzenia, a także wręczy nagrodę dla najlepszej ekipy amatorów. Wyścig rozpocznie się 9 sierpnia w Lublinie, a zakończy się 15 sierpnia na krakowskich Błoniach.

Tour de Pologne to wydarzenie z ponad 90-letnią historią, które co roku śledzi kilka milionów kibiców. Jego organizatorem już od prawie trzech dekad jest Czesław Lang, zwycięzca wyścigu z 1980 roku i zarazem pierwszy profesjonalny zawodnik z Polski, który jeździł w zagranicznych teamach. To między innymi dzięki niemu Tour de Pologne (dawniej Wyścig Dookoła Polski ) dołączył do elitarnego grona imprez cyklu UCI World Tour, będąc jednym z pięciu najpopularniejszych wydarzeń kolarskich na świecie.
Tegoroczna trasa wyścigu licząca 1140 km została podzielona na 7 etapów. Obejmuje m.in. Lublin, Chełm, Zamość, Rzeszów, Tarnów, Zabrze, Katowice i Kraków. Peleton będzie miał do pokonania zarówno równinne odcinki, jak i wymagające dużej siły fizycznej obszary górskie.

W tym roku impreza odbędzie się przy wsparciu DPD Polska, która wystąpi w roli Oficjalnego Kuriera i zapewnia obsługę logistyczną całego Lang Team. Firma udostępni także vany mające usprawnić działania organizatorów oraz uczestników rajdu. DPD Polska jest też fundatorem nagrody dla najlepszej ekipy amatorów.

– Wsparcie logistyczne Tour de Pologne UCI World Tour to dla nas możliwość pokazania kibicom, jak ważną wartością w naszej firmie jest krzewienie postaw związanych z aktywnością fizyczną, a także rywalizacją w duchu „fair play”. Dzięki współpracy przy tak prestiżowym, międzynarodowym wydarzeniu stajemy się nie tylko liderem rynku kurierskiego, ale ważnym członkiem sportowej społeczności. Partnerstwo z Tour de Pologne to również doskonała okazja, aby pokazać kibicom, wśród których wielu to nadawcy i odbiorcy paczek, jak ważne są dla nas ich potrzeby. W trakcie imprezy będziemy starać się przybliżyć im nasze usługi zapewniające szybkie, sprawne, skuteczne – i co tak ważne dziś – bezpieczne doręczenia – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.

– Od lat staramy się tworzyć wyścig z pasją i wielkim zaangażowaniem, dzięki czemu impreza stała się wizytówką Polski na całym świecie. Tak samo będzie przy okazji tegorocznej edycji. Jestem dumny z mojego zespołu i rodziny Tour de Pologne, jak nazywam partnerów naszej imprezy, a przede wszystkim chylę czoła kibicom, dla których to wszystko robimy. Serdecznie dziękuję, że do grona partnerów dołącza DPD, lider branży kurierskiej – mówi Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.

– Tour de Pologne to ogromne przedsięwzięcie logistyczne. Kibice widzą na trasie kolarzy, ale tak naprawdę przy wyścigu każdego dnia pracuje kilkaset osób. Taki partner jak DPD to dla nas ogromne wzmocnienie – mówi Adam Siluta, dyrektor marketingu w firmie Lang Team.

DPD Polska w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu i postulatu „Bliżej społeczności” aktywnie angażuje się w rozwój polskiego sportu zarówno jako partner klubów, jak i większych oraz mniejszych wydarzeń. Firma współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, klubami siatkarskimi (jak Skra Bełchatów i ZAKSA Kędzierzyn-Koźle) oraz mniejszymi zespołami drugoligowymi, w tym m.in. z WKS Sobieski Żagań. W przeszłości pełniła zaszczytną funkcję sponsora tytularnego klubu siatkarek Legionovia Legionowo. DPD Polska współpracuje z klubem koszykarskim Enea Basket BC Zielona Góra czy klubami piłkarskimi: Legią Warszawa, Widzewem Łódź, ŁKS Łódź czy Stal Rzeszów. Ponadto wielokrotnie wspierała duże imprezy sportowe, w tym PZU Maraton Warszawski.

DPD Polska od lat angażuje się aktywnie w rozwój kolarstwa. Firma kilka razy z rzędu była głównym sponsorem rowerowego rajdu dla kolarzy amatorów „Uphill Race Śnieżka”. Podjęła także autorską inicjatywę „Pozytywnie Zakręceni”, w której zachęca pracowników, aby latem zamieniali swoje cztery koła na jednoślady.

(źr. DPD Polska)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.