Kontrakt będzie realizowany w dedykowanym centrum dystrybucyjnych Kuehne+Nagel w Święcicach pod Warszawą. Operator będzie odpowiedzialne za odbiór towarów z zakładów produkcyjnych Huel oraz za ich magazynowanie, kompletację i pakowanie w celu dalszej dystrybucji do dwunastu krajów europejskich w serwisie door-to-door.
Na początku przestrzeń magazynowa będzie obejmowała ponad 1000 m2. Obiekt będzie wyposażony w regały wysokiego składowania palet i w regały grawitacyjne wykorzystywane do kompletowania i pakowania zamówień. Dodatkowo zautomatyzowane rozwiązanie do robienia zdjęć każdej zapakowanej przesyłki generuje dodatkową wartość dla klienta.
- W ostatnich latach Kuehne+Nagel rozwija swoje usługi e-commerce na całym świecie. Dynamiczny rozwój tego sektora na polskim rynku jest okazją do wykazania się zdolnością zaspokojenia potrzeb logistycznych, szczególnie dla tak prężnie rozwijających się firm jak Huel. Aby umożliwić efektywną obsługę na wszystkich dwunastu europejskich rynkach, stworzyliśmy dedykowany system zarządzania zamówieniami, który jest bezpośrednio połączony ze sklepem internetowym klienta. Cieszymy się, że możemy wspierać rozwój biznesu Huel - skomentował Christophe Le Corre, dyrektor logistyki kontraktowej w polskim oddziale Kuehne+Nagel.
- Obecnie dystrybuujemy nasze produkty do europejskich klientów z dwóch obiektów Kuehne+Nagel zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii i w Luksemburgu. W związku z rosnącym popytem na nasze produkty postanowiliśmy otworzyć trzecie centrum dystrybucyjne z Kuehne+Nagel w Polsce, aby jeszcze bardziej skrócić czas dostawy i poprawić poziom obsługi naszych klientów. Możliwości łańcucha dostaw zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym w połączeniu z niezmiennie wysokim poziomem obsługi klientów są kluczem do naszego dalszego sukcesu. Do tego przyczyni się też otwarcie czwartego obiektu przez Kuehne+Nagel w Japonii planowanego na trzeci kwartał 2020 roku – dodał Neville Dobson, szef działu logistyki w Huel.
Kuehne + Nagel łączy globalną skalę z elastycznością, oferując rozwiązania w zakresie e-commerce, dostaw ostatniej mili, usług transgranicznych oraz usług cyfrowych.
- Dzięki pandemii pracodawcy zrozumieli zalety płynące z pracy zdalnej. To przede wszystkim oszczędność zarówno dla firmy, jak i pracownika. Firma nie płaci chociażby za organizację miejsca pracy, z kolei pracownik nie wydaje pieniędzy na dojazdy czy lunche – podsumowuje Łukasz Dłuski z Devire.
(źr. Kuehne + Nagel)