Polski oddział DKV Euro Service zajął 6. miejsce w prestiżowym, międzynarodowym rankingu Great Place to Work®, zdobywając tytuł „Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2019”. Nagrodę, firma odebrała 9 kwietnia w Warszawie.
- To ogromne wyróżnienie. W najliczniejszej kategorii – firm zatrudniających poniżej 500 pracowników – ustąpiliśmy miejsca tylko potężnym markom powszechnie znanym na rynku, jak Microsoft, Amgen czy SAS Institute. Jesteśmy wzruszeni. Dziękujemy naszym pracownikom, klientom i partnerom za zaufanie – mówi Michał Bałakier, dyrektor generalny DKV Euro Service Polska. DKV Euro Service jest zarazem najwyżej notowaną w rankingu firmą działająca na rynku branży transportowo-logistycznej.
Firma DKV otrzymała także tytuł Rzecznika Standardu Etyki. Przyznawany jest on organizacjom spełniającym Standardy Programu Etycznego opracowane Global Compact Network Poland w oparciu o wytyczne ONZ.
Great Place to Work®
Great Place to Work® jest standardem, który definiuje, czym jest dobre miejsce pracy. W takim miejscu pracownicy ufają ludziom, dla których pracują, odczuwają dumę z tego, co robią i lubią osoby, z którymi pracują. W tegorocznej, jedenastej edycji konkursu udział wzięło 80 organizacji. Coroczne badania reprezentują opinię ponad 12 milionów pracowników tysięcy organizacji z ponad 90 krajów. Organizacje te różnią się pomiędzy sobą wielkością, strukturą, branżą, w której działają oraz dojrzałością biznesową.
Organizacje, które pomyślnie przeszły przez proces certyfikacji (Great Place to Work-Certified™) mogą się posługiwać oficjalnym znakiem certyfikacji. Aby przekroczyć próg certyfikacyjny w tym konkursie, firma musi mieć jednoznacznie pozytywne notowania u pracowników: odsetek pozytywnych odpowiedzi w ankiecie pracowniczej Trust Index© musi wynosić co najmniej 65 proc. Aby startować w rywalizacji o tytuł Najlepszego Miejsca Pracy, wskaźnik musi być jeszcze wyższy. Na końcową ocenę wpływa ewaluacja przedstawionych przez firmę praktyk HR. Warto zaznaczyć, że pod każdą szerokością geograficzną w rankingach Great Place to Work® opinia pracowników ma zawsze kluczowe znaczenie - stanowi 2/3 finalnej oceny. Metodologia jest w pełni obiektywna i stanowi światowy standard, a kwestią najważniejszą jest to, czy firmie udaje się z sukcesem zbudować u siebie kulturę opartą na zaufaniu.
- Do każdego pracownika podchodzimy z szacunkiem i zrozumieniem. W pracy spędzamy lwią część naszego czasu, a więc to miejsce zaspokoić musi różne, często bardzo indywidualne potrzeby. Jednych wyróżnia ambicja i kreatywność, inni stawiają na stabilny rozwój i dobrą atmosferę, angażują się społecznie i pomagają sobie nawzajem. I o to chodzi. Staramy się wspierać i rozwijać różnorodność naszych pracowników – podsumowuje Anna Biekionis, Team Manager w DKV Euro Service Polska.
(źr. DKV)