Torebki z kolekcji „UPS a la mode” zostały przekazane WOŚP i są do nabycia na aukcji, z której dochód zasili konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Projektantką torebek jest Ania Kuczyńska.
Przekazanie kolekcji na aukcję, to finalny etap trwającego niemal rok modowego projektu firmy UPS. W jego ramach Polki miały okazję współtworzyć torebki idealne, dzielić się swoimi pomysłami i uczyć się projektowania. (więcej o projekcie pisaliśmy w artykule: Kobiety jak kurierzy, czyli logistyka w damskiej torebce) Zaangażowanie UPS w projekty modowe na całym świecie trwa od wielu lat. Firma wspiera zarówno projektantów o ugruntowanej pozycji, jak i tych dopiero rozpoczynających karierę. W tym roku, firma postanowiła skoncentrować swoje aktywności w Polsce na zaprojektowaniu torebek, odpowiadających na potrzeby aktywnych, nowoczesnych kobiet.
- Działania rozpoczęliśmy jeszcze w 2010 roku badając torebkowe gusta i preferencje Polek. Wyzwanie stworzenia dodatków odpowiadających oczekiwaniom kobiet podjęła znana projektantka – Ania Kuczyńska. Dziś wspólnie możemy pochwalić się torebkami, spełniającymi potrzeby kobiet w różnym wieku. Wierzymy, że znajdą one nowe właścicielki na aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – mówi Grzegorz Urban, dyrektor marketingu UPS Polska.
Kolekcja torebek wystawiona na aukcji to unikalne egzemplarze. Ich wyjątkowości można upatrywać już u źródła, którym były pragnienia i potrzeby Polek w różnych grupach wiekowych. Dzięki zbadaniu kobiecych potrzeb oraz pomocy i doświadczeniu Ani Kuczyńskiej, torebki z kolekcji „UPS a la mode” są przedmiotami, które nie tylko doskonale wyglądają, ale są bardzo praktyczne. Wszystkie 3 torebki dostępne są na aukcjach allegro, odbywających się pod adresami:
http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=561162
http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=561177
http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=561183
- Świadomość, że współuczestniczyłam w tworzeniu torebek wpisujących się w gusta Polek jest bardzo satysfakcjonującym doświadczeniem. Jestem pewna, że ich właścicielkami będą osoby nietuzinkowe - komentuje Ania Kuczyńska.
- Ostatni rok potwierdza, że moda może być tworzona w słusznej sprawie. Dlatego postanowiliśmy zakończyć projekt na największej aukcji charytatywnej w Polsce. Już w tym momencie wiemy, że właścicielkami torebek będą niezwykłe kobiety, dla których poza jakością i sposobem wykonania ważna jest historia jaką niesie ze sobą przedmiot – dodaje Grzegorz Urban.
(źr. UPS)