Dodaj ogłoszenie o pracy


Gefco uruchomiło przewozy kolejowe towarów ADR do Chin

Grupa Gefco uruchomiła nowe rozwiązania w zakresie transportu kolejowego towarów niebezpiecznych między Europą a Azją. Wielkość przewożonego ładunku może wahać się od jednego kontenera 40HC, aż po dedykowany cały skład pociągowy. Czas dostawy z Polski wynosi ok. 30 dni.

Wprowadzając na Nowym Jedwabnym Szklakiem przewozy kolejowe towarów niebezpiecznych to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na usługi tego typu transportu dla branż motoryzacyjnej, przemysłowej i technologicznej. Czas dostawy liczony od wyjścia towaru z głównych hubów kolejowych w Polsce lub Niemczech wynosi 30 dni. W ramach nowego rozwiązania GEFCO zapewnia transport przesyłek IMO klas 5 (substancje utleniające i nadtlenki organiczne), 8 (materiały żrące) oraz 9 (inne materiały i przedmioty niebezpieczne). Gefco realizuje transporty towarów niebezpiecznych raz w tygodniu, jako regularne transporty o charakterze spot, w tym jest możliwość transportu cystern i zbiorników typu Flexitank oraz transport przesyłek [IMO] z innych klas.

Operator w ramach transportu towarów niebezpiecznych do Azji oferuje rozwiązania typu door-to-door, które obejmują drogowy lub kolejowy transport wstępny zgodny z ADR, wsparcie w kompletowaniu dokumentacji przewozowej, odprawę celną w Europie i Chinach oraz dalszy transport drogowy na terenie Chin do klienta.

(źr. Grupa Gefco)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.