Konto pracodawcy

Fracht FWO Polska podsumował ostatnie 12 miesięcy i przedstawia plany na 2019

Fracht FWO Polska podsumował swoją działalność w 2018 roku. W tym czasie firma odnotowała dynamiczny wzrost w segmencie usług project cargo, rozszerzyła ofertę w zakresie organizacji dostaw ekspresowych, obsługi transportów kolejowych na Wschód, a także frachtu morskiego i dostaw na rynek amerykański. W 2019 roku Fracht FWO stawia na rozwój usług frachtowych i rozszerzenie oferty dla przemysłu.

2018 rok był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju Fracht FWO na polskim rynku usług logistycznych. Firma, podobnie jak w ubiegłym roku, odnotowała bardzo dobre wyniki i osiągnęła dwucyfrowe wzrosty w takich obszarach działalności jak: project cargo, fracht lotniczy i spedycji drogowej, a także w dostawach ekspresowych.
W mijającym roku, jednym z kluczowych kierunków rozwoju dla Fracht FWO była obsługa dostaw do Stanów Zjednoczonych, zarówno w imporcie jak i eksporcie (fracht morski i lotniczy). Za zaangażowanie w rozwój relacji polsko-amerykańskich operator został uhonorowany w 2018 roku Nagrodą Uznania przez Konsula Handlowego Rzeczypospolitej Polskiej w Nowym Jorku. Ważnym kierunkiem rozwoju Fracht FWO był też Wschód i obsługa krajów położonych wzdłuż Nowego Jedwabnego Szlaku. Firma wzmocniła ofertę w zakresie transportów kolejowych i drogowych głównie do/z Chin i Rosji.

W 2018 roku Fracht FWO odnotował także dynamiczny rozwój usług z zakresu project cargo – ładunków ponadgabarytowych i specjalnych, głównie dla firm z branży przemysłowej i energetycznej. Na przykład dla światowego lidera w branży przemysłowej operator organizował regularne dostawy transformatorów  do USA i krajów europejskich. Wśród innych zrealizowanych projektów wymienić można transport drogowo-morski  sprzętu górniczego z Polski do Ameryki Łacińskiej, transport multimodalny (kolejowy, śródlądowy, morski, drogowy) ponad 100-tonowych transformatorów do USA, czy ekspresową dostawę drogową ładunku ponadnormatywnego w postaci 10 kombajnów zbożowych do Danii. Ciekawym przykładem jest też transport drogowy 220 tonowego zbiornika wody z Opola do Jaworzna, co ze względu na rozmiar i wagę ładunku, wiązało się z podniesieniem trakcji kolejowej oraz linii telekomunikacyjnej i energetycznej. W 2018 roku Grupa Fracht wzmocniła też pozycję w Afryce, dzięki przejęciu firmy Polytra, specjalizującej się w obsłudze tego rynku. Globalna sieć logistyczna Grupy Fracht rozszerzyła się o Kongo, Tanzanię, Zambię oraz RPA, a także biuro w porcie w Antwerpii, jednym z największych na świecie centrów kontenerowych i największym w Europie miejscem obsługi ładunków typu break-bulk. Obecnie Grupa Fracht posiada 98 oddziałów na 6 kontynentach. Fracht FWO Polska obsługuje takie branże jak: energetyczna, przemysł ciężki, chemiczna, automotive oraz FMCG i farmaceutyczna.

Plany na 2019 rok
W 2019 roku Fracht FWO Polska planuje utrzymanie dynamicznego tempa rozwoju na poziomie dwucyfrowym.  - Z pewnością będziemy wzmacniać nasze usługi w zakresie frachtu lotniczego, morskiego, drogowego i kolejowego. Jeśli chodzi o project cargo, to w 2019 roku stawiamy na dywersyfikację branżową, co oznacza, że będziemy rozwijać swoją ofertę nie tylko w zakresie obsługi projektów w sektorze energetycznym, przemysłowym i chemicznym, ale także petrochemicznym, infrastrukturze i budownictwie hydrotechnicznym oraz konstrukcji stalowych. Duże nadzieje wiążemy też z rozwojem projektów logistycznych na rynku agro. Oczywiście będziemy wzmacniać naszą współpracę z dotychczasowymi partnerami. Podpisaliśmy już nowe kontrakty z klientami z branży przemysłowej, które teraz przygotowujemy do realizacji w 2019 roku – zapowiada Jarosław Jankowski, business development manager, Fracht FWO Polska.  

(źr. Fracht FWO Polska)

 

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy w roku 2019 zdrożeje OC?
Pakiet Mobilności – pozostało nadal wiele znaków zapytania!
Jakie świąteczne wydatki przedsiębiorcy mogą rozliczyć w kosztach?
Nowe przepisy uregulują kwestię adresów na zwolnieniach lekarskich
Jak sprawdzić brokera usług kurierskich i nie stracić na paczkach?
Co nas czeka w cyberbezpieczeństwie w 2019 roku?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Co zdominuje transport w 2019 roku?
Zmiany w ustawie o prawie lotniczym ułatwią realizację CPK
Motywacja tylko w korporacjach? Większość firm MŚP dostrzega korzyści z motywowania kadr, ale ponad 20 proc…
Plaga manipulacji tacho to problem, z którym musi zmierzyć się branża transportowa
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Rusza rozbudowa Nabrzeża Oliwskiego w Porcie Gdańsk
Netto Polska i Frigo Logistics rozszerzają współpracę
Rusak Business Services otworzył nowy skład celny, podatkowy oraz magazyn krajowy
Zmiany w zarządach Grupy DB Cargo Polska
Grupa Raben uruchomiła nowe narzędzie do śledzenia przesyłek w czasie rzeczywisty ...
Trzy nowe Dragony w taborze STK
Fracht FWO Polska podsumował ostatnie 12 miesięcy i przedstawia plany na 2019
InPost obsłużył ponad 86 mln przesyłek w 2018 roku
Agility zainwestuje 100 mln USD w cyfrową platformę logistyczną Shipa
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC