Konto pracodawcy


Dachser uruchomił bezpośrednią linię ze Strykowa do Holandii

Dachser uruchomił bezpośrednie połączenie z podłódzkiego Strykowa do Holandii. Dzięki temu przesyłki drobnicowe nadawane przez polskich eksporterów są dostarczane w ciągu dwóch dni do dowolnego miejsca na terenie Królestwa Niderlandów. Żółto-niebieskie ciężarówki operatora wyjeżdżają w trasę we wszystkie dni robocze.

Linia obsługuje zarówno eksport, jak i import. Przesyłki drobnicowe odebrane od klientów z Polski, po skonsolidowaniu, jeszcze tego samego dnia są wysyłane do trzech obsługujących Holandię oddziałów Dachser. Trafiają do Zevenaar, odpowiadającego za południową i środkową część kraju, do Waddinxveen, obsługującego rejony wzdłuż wybrzeża oraz do niemieckiego Rheine, skąd polskie przesyłki mają najbliżej do północnej części Niderlandów. Stamtąd przesyłki są rozwożone do adresatów. Uruchomienie przez Dachser Stryków linii do Holandii pozwala skrócić czas transportu o jeden dzień w porównaniu z dotychczasowym rozwiązaniem, kiedy na tej trasie konieczny był dodatkowy przeładunek w Niemczech.
- Do Holandii wozimy towary producentów z centralnej i wschodniej Polski. Są to bardzo różne produkty, ale sporą cześć stanową meble oraz elektronika użytkowa. Z naszych usług korzystają też firmy eksportujące lub importujące chemię. Wszystkie samochody, które jeżdżą na tej trasie są wyposażone w sprzęt do przewożenia materiałów niebezpiecznych, a kierowcy są w tym kierunku przeszkoleni i mają stosowne uprawnienia. Z naszej oferty korzystają na przykład firmy wysyłające rozpuszczalniki albo substancje chemiczne do galwanotechniki – wymienia Jarosław Wojnarski, regionalny kierownik sprzedaży ze strykowskiego oddziału operatora.

Oddział w Strykowie jest największym terminalem przeładunkowym Dachser w Polsce. Do swojej siatki codziennych linii drobnicowych regularnie dodaje nowe destynacje. W przyszłym roku operator zapowiada uruchomienie dodatkowych połączeń drogowych do Włoch i Francji. Obecnie oddział Dachser Stryków obsługuje 23 bezpośrednie linie drobnicowe, w tym 14 do Niemiec oraz codzienne trasy na północ (państwa bałtyckie), południe (Czechy, Słowacja, Włochy), a także na zachód Europy (Holandia, Francja, Hiszpania).

(źr. Dachser)

kobiety w logistyce
Ellina Lolis country managerem JF Hillebrand – operatora logistycznego rynku napojów i alkoholi
Polka awansowała w globalnej strukturze Grupy GEFCO
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Do czego polski przewoźnik ma najwięcej pytań?
Dachser radzi jak przygotować się na twardy Brexit
Jak przygotować kierowcę do kontroli?
Prowadzisz magazyn – lepiej sprawdź czy masz instrukcję bhp prac transportowych
Jak obniżyć koszty operacyjne firm?
Duże zmiany na rynku transportów do 3,5
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Kondycja polskiego transportu drogowego będzie słabnąć?
Cofnięty licznik plagą na polskim rynku samochodów używanych?
Czy na rynku nieruchomości logistycznych czekają nas kolejne rekordy – Prologis prognozuje rok 2019
10 lat rynku magazynowego w Polsce i 10 zmiennych, które znaczyły najwięcej
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Grupa Fracht otwiera nowe oddziały w Afryce
Nowi właściciele i nowe plany rozwoju DCT Gdańsk
DB Schenker modernizuje sieć krajową wdrażając 800 nadwozi wymiennych
Gefco uruchomiło przewozy kolejowe towarów ADR do Chin
Agility podsumowało 2018 rok
Prologis stworzył nowy rodzaj umowy najmu powierzchni magazynowej
7R ruszyło z kolejną inwestycją na Śląsku
Robot zamiast kuriera - FedEx Express wprowadza nowe rozwiązanie w dostawach ze skle ...
Ladies' Winter Tea 2019
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC