Konto pracodawcy

Dachser uruchomił bezpośrednią linię ze Strykowa do Holandii

Dachser uruchomił bezpośrednie połączenie z podłódzkiego Strykowa do Holandii. Dzięki temu przesyłki drobnicowe nadawane przez polskich eksporterów są dostarczane w ciągu dwóch dni do dowolnego miejsca na terenie Królestwa Niderlandów. Żółto-niebieskie ciężarówki operatora wyjeżdżają w trasę we wszystkie dni robocze.

Linia obsługuje zarówno eksport, jak i import. Przesyłki drobnicowe odebrane od klientów z Polski, po skonsolidowaniu, jeszcze tego samego dnia są wysyłane do trzech obsługujących Holandię oddziałów Dachser. Trafiają do Zevenaar, odpowiadającego za południową i środkową część kraju, do Waddinxveen, obsługującego rejony wzdłuż wybrzeża oraz do niemieckiego Rheine, skąd polskie przesyłki mają najbliżej do północnej części Niderlandów. Stamtąd przesyłki są rozwożone do adresatów. Uruchomienie przez Dachser Stryków linii do Holandii pozwala skrócić czas transportu o jeden dzień w porównaniu z dotychczasowym rozwiązaniem, kiedy na tej trasie konieczny był dodatkowy przeładunek w Niemczech.
- Do Holandii wozimy towary producentów z centralnej i wschodniej Polski. Są to bardzo różne produkty, ale sporą cześć stanową meble oraz elektronika użytkowa. Z naszych usług korzystają też firmy eksportujące lub importujące chemię. Wszystkie samochody, które jeżdżą na tej trasie są wyposażone w sprzęt do przewożenia materiałów niebezpiecznych, a kierowcy są w tym kierunku przeszkoleni i mają stosowne uprawnienia. Z naszej oferty korzystają na przykład firmy wysyłające rozpuszczalniki albo substancje chemiczne do galwanotechniki – wymienia Jarosław Wojnarski, regionalny kierownik sprzedaży ze strykowskiego oddziału operatora.

Oddział w Strykowie jest największym terminalem przeładunkowym Dachser w Polsce. Do swojej siatki codziennych linii drobnicowych regularnie dodaje nowe destynacje. W przyszłym roku operator zapowiada uruchomienie dodatkowych połączeń drogowych do Włoch i Francji. Obecnie oddział Dachser Stryków obsługuje 23 bezpośrednie linie drobnicowe, w tym 14 do Niemiec oraz codzienne trasy na północ (państwa bałtyckie), południe (Czechy, Słowacja, Włochy), a także na zachód Europy (Holandia, Francja, Hiszpania).

(źr. Dachser)

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy w roku 2019 zdrożeje OC?
Pakiet Mobilności – pozostało nadal wiele znaków zapytania!
Jakie świąteczne wydatki przedsiębiorcy mogą rozliczyć w kosztach?
Nowe przepisy uregulują kwestię adresów na zwolnieniach lekarskich
Jak sprawdzić brokera usług kurierskich i nie stracić na paczkach?
Co nas czeka w cyberbezpieczeństwie w 2019 roku?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Co zdominuje transport w 2019 roku?
Zmiany w ustawie o prawie lotniczym ułatwią realizację CPK
Motywacja tylko w korporacjach? Większość firm MŚP dostrzega korzyści z motywowania kadr, ale ponad 20 proc…
Plaga manipulacji tacho to problem, z którym musi zmierzyć się branża transportowa
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Rusza rozbudowa Nabrzeża Oliwskiego w Porcie Gdańsk
Netto Polska i Frigo Logistics rozszerzają współpracę
Rusak Business Services otworzył nowy skład celny, podatkowy oraz magazyn krajowy
Zmiany w zarządach Grupy DB Cargo Polska
Grupa Raben uruchomiła nowe narzędzie do śledzenia przesyłek w czasie rzeczywisty ...
Trzy nowe Dragony w taborze STK
Fracht FWO Polska podsumował ostatnie 12 miesięcy i przedstawia plany na 2019
InPost obsłużył ponad 86 mln przesyłek w 2018 roku
Agility zainwestuje 100 mln USD w cyfrową platformę logistyczną Shipa
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC