Dodaj ogłoszenie o pracy


Fracht FWO Polska rozbudowuje flotę podwykonawców w transporcie drogowym

Fracht FWO Polska, globalny operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze przemysłu, rozbudowuje flotę podwykonawców w transporcie drogowym. Związane jest to z obsługą nowych kontraktów, które firma pozyskała w ostatnim czasie zarówno w przewozach krajowych jak i międzynarodowych w zakresie ładunków całopojazdowych (FTL).   

Fracht FWO to solidny operator logistyczny zajmujący się organizacją łańcuchów dostaw dla różnych grup towarów od ponad 60 lat. Firma korzysta ze wszystkich gałęzi transportowych, w tym frachtu morskiego, lotniczego (łącznie z czarterem samolotów frachtowych), transportu kolejowego i żeglugi śródlądowej, a przede wszystkim z transportu drogowego. Grupa Fracht posiada globalną sieć partnerów, dzięki której jest w stanie organizować dostawy do każdego miejsca w Europie i na świecie. Firma realizuje łańcuchy dostaw głównie dla branż: FMCG, energetycznej, maszynowej, chemicznej i automotive.

Praca dla przewoźnika - ładunki w obie strony
Wraz z dynamicznym rozwojem, Fracht FWO Polska stale poszerza grono podwykonawców. Obecnie w transporcie krajowym i międzynarodowym rekrutuje przewoźników dysponujących zestawami plandekowymi oraz naczepami Coilmude i Mega o ładowności do 24 ton. Swoim podwykonawcom Fracht FWO Polska zapewnia ładunki w obie strony i regularne zjazdy na bazę. W przypadku transportu krajowego gwarantuje kierowcom zjazd na bazę w każdy weekend, zaś w transporcie międzynarodowym co 2 tygodnie lub w innym ustalonym z przewoźnikiem terminie.  

Zaufanie kilkudziesięciu firm transportowych
W zdecydowanej większości, Fracht FWO Polska realizuje zlecenia dla stałych klientów kontraktowych. Transport krajowy wykonywany jest na terenie całej Polski, przy czym większość tras odbywa się w ramach jednego załadunku i jednego rozładunku (tzw. 1:1).
Z kolei w transporcie międzynarodowym, dostawy obejmują takie kraje jak: Wielką Brytanię, Włochy, Niemcy, kraje Beneluxu, Francję, Hiszpanię, Austrię oraz Szwajcarię. Dlatego też Fracht FWO zatrudnia przewoźników z różnych województw tj. dolnośląskiego, śląskiego, małopolskiego, mazowieckiego, kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, nie zamykając się na propozycje współpracy z firmami z  innych regionów kraju.
- Zależy nam na budowaniu długofalowej współpracy z przewoźnikami, opartej na uczciwych i partnerskich relacjach. Do tej pory zaufało nam już kilkadziesiąt firm transportowych i liczba ta systematycznie rośnie – mówi Krzysztof Dubowik, dyrektor ds. spedycji drogowej, Fracht FWO Polska Sp. z o.o.
- Naszym regularnym przewoźnikom oferujemy stałą opiekę dedykowanego spedytora, system klarownych rozliczeń oraz terminowe płatności niezależnie od liczby zakontraktowanych samochodów – podkreśla Krzysztof Dubowik.

Z drugiej strony Fracht FWO Polska wymaga od swoich podwykonawców profesjonalnego podejścia do świadczonych usług i obustronnej współpracy, a w przypadku transportów międzynarodowych istotnym jest możliwość pracy w cyklach minimum 2-tygodniowych. Informacje i kontakt na stronie: www.frachtfwo.pl

(źr. Fracht FWO Polska)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.