Dodaj ogłoszenie o pracy


Infosys poszukuje 50 pracowników do centrali w Łodzi

Infosys BPO jest jednym z największych globalnych dostawców usług outsourcingowych, który wybrał Polskę jako centrum swoich europejskich operacji biznesowych. W związku z uruchomieniem w Pradze trzeciego europejskie centrum firmy, które będzie zarządzane z centrali w Łodzi, Infosys zapowiada zatrudnienie dodatkowych 50 specjalistów.

 


Infosys BPO Europe, należący do Infosys Limited – globalnego dostawcy zintegrowanych usług doradztwa biznesowego, technologicznego, outsourcingu i IT – przejął centrum usług finansowych szwedzkiej spółki Atlas Copco, jednego z liderów branży sprzętu budowlanego, maszyn górniczych i narzędzi przemysłowych. Przejęcie centrum w Pradze oznacza znaczące wzmocnienie pozycji spółki w Europie oraz jest kolejnym krokiem do dalszego rozwoju pozostałych centrów Infosys w regionie. Łódzkie centrum Infosys zatrudni dodatkowo 50 osób, które będą wspierały procesy biznesowe centrum w Pradze. Tylko w tym roku polskie centrum zatrudniło 300 nowych osób, a do końca przyszłego roku planuje zwiększyć zatrudnienie do 1500 pracowników. Tym samym Infosys BPO Poland jest jednym z największych centrów outsourcingu procesów biznesowych w Polsce, a razem z dwoma czeskimi centrami będzie również jedną z największych spółek z sektora nowoczesnych usług biznesowych w tej części Europy.

 

- Sukcesywnie umacniamy naszą pozycję w Europie. Nasze centra usług w Brnie i Łodzi rozwijają się bardzo dynamicznie. Czeskie centrum zatrudnia ponad 350 specjalistów, polskie – ponad 1100. O ile początkowo oba centra realizowały jedynie pojedyncze procesy finansowo-księgowe, o tyle dziś oferują kompleksową obsługę w tym zakresie, uzupełnioną również o zaawansowane usługi zakupowe, IT i konsulting – mówi Krystian Bestry, dyrektor zarządzający Infosys BPO Europe. – Centrum w Pradze będzie kolejnym ośrodkiem obsługi finansowej Infosys BPO w regionie. Już od stycznia praski oddział zatrudni 70 osób i będzie realizował kompleksowe usługi biznesowe – dodaje Krystian Bestry.

Zdaniem Krystiana Bestry, który jest również wiceprezesem Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) – organizacji zrzeszającej inwestorów z sektora nowoczesnych usług biznesowych: Przejęcie przez Infosys centrum Atlas Copco wpisuje się w szerszy trend rosnącego znaczenia Polski jako regionalnego centrum zarządzania biznesem outsourcingowym. To tu coraz częściej przenoszone są strategiczne operacje, zwłaszcza z obszaru finansów i księgowości. Głównym atutem Polski jest baza dobrze wykształconych specjalistów, znających język obce, m.in. niemiecki, francuski, szwedzki, holenderski czy węgierski. Dla wielu inwestorów z Europy Zachodniej kluczowe jest także dogodne położenie geograficzne i funkcjonowanie w tej samej strefie czasowej.
(źr. Infosys)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.