Firma kurierska Siódemka SA uzyskała kolejny już w tym roku tytuł, tym razem została wyróżniona jako „Przedsiębiorstwo Fair Play 2011”. Nagroda została przyznana za stosowanie na co dzień wysokich norm etycznych w relacjach z klientami, kontrahentami i pracownikami oraz otoczeniem społecznym.
Jest to już drugi tytuł przyznany Siódemce w ramach Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości. Spółka aktywnie angażuje się we wsparcie otoczenia społecznego, w którym funkcjonuje, wykorzystując swoje główne atuty wynikające z prowadzonej działalności. Siódemka wspiera Bank Żywności SOS, pomagając w transporcie różnorodnych przesyłek służących osobom potrzebującym.
- Ponadto, w ramach wsparcia osób chorych i potrzebujących od kilku lat włączamy się w kampanię Hospicjum to też życie jako patron logistyczny. Co więcej, nie jesteśmy również obojętni na kwestię praw człowieka, czynnie pomagając w działalności Amnesty International i zapewniając wsparcie w akcji Maraton Pisania Listów – mówi Magdalena Dwulit PR Manager Siódemka SA.
W ramach odpowiedzialności za ochronę środowiska, wszystkich odbiorców przesyłek Siódemka zachęca do recyklingu firmowych opakowań, które opracowane zostały z myślą o ich ponownym przetworzeniu. Ponadto firma realizuje inwestycje, takie jak sukcesywne wymienianie własnego taboru samochodowego na pojazdy z homologacją EURO-4, oraz stawia wysokie wymagania podwykonawcom w tym zakresie.
(źr. Siódemka)
O programie Fair Play
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest przedsięwzięciem realizowanym na skalę ogólnopolską, w którym oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, w tym również sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa. Poprzez rzetelność weryfikacji w ciągu 13 minionych lat oraz dzięki rozpoznawalnemu już nie tylko w Polsce logo - program „Przedsiębiorstwo Fair Play” stał się pożądanym narzędziem budowania prestiżu firmy na rynkach krajowym oraz zagranicznym. Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” wpisuje się w działania Unii Europejskiej, dla której promocja kultury przedsiębiorczości jest jednym z najważniejszych zadań. Promocja zasad etyki i kultury przedsiębiorczości w biznesie jest główną ideą programu.