Dodaj ogłoszenie o pracy


Marcin Dudek najsilniejszym kierowcą - finał Mobil Delvac Strong Traker 2011

Tytuł najsilniejszego kierowcy obronił Marcin Dudek ze Świebodzina, zeszłoroczny zwycięzca turnieju. Finał Mobil Delvac Strong Traker towarzyszył Pucharowi Świata Zawodowców w armwrestlingu – Nemiroff World Cup 2011 (najbardziej prestiżowego turnieju w siłowaniu się na rękę dla kierowców samochodów ciężarowych i autobusów).

 

Uczestnicy finału przeszli ciężką próbę już podczas eliminacji. Część z kilkuset mobilków startujących w turnieju zmierzyła się z maszyną Mobil Delvac, inni stawali do walki z kierowcami. W ten sposób sędziowie wyłonili najsilniejszych, którzy w połowie października stanęli do decydującego starcia o tytuł Strong Trakera 2011. Wśród najlepszych kierowców były nowe twarze, ale również ubiegłoroczni finaliści. Jednym z nich był Marcin Dudek, zwycięzca poprzedniej edycji turnieju i tegoroczny faworyt. Obok niego do walki stanęli Daniel Ptaszyński, który zajął w 2010 roku II miejsce, Paweł Lasota – IV miejsce oraz Sławomir Pawlicki – V miejsce. Razem z nimi o tytuł Strong Trakera 2011 roku walczył najmłodszy finalista i objawienie tegorocznych eliminacji, 21-letni Mariusz Zbylut.

Finały trakerskie, towarzyszące Pucharowi Świata zawodowców w armwrestlingu były bardzo wyczerpujące dla zawodników. Ostatecznie tytuł Mobil Delvac Strong Trakera, puchar i nagrody rzeczowe zdobył Marcin Dudek ze Świebodzina, który do ostatniej walki stanął z Marcinem Zbylutem z Ołpinii. Trzecie miejsce zajął Paweł Lasota, kierowca ciężarówki
i weteran armwrestlingu.

 

Wyniki finału Mobil Delvac Strong Traker 2011

1. Marcin Dudek
Udział w finale zapewnił sobie już w pierwszych eliminacjach do tegorocznej edycji turnieju, podczas XVIII Spotkań Trakerskich w Krakowie. Ma 28 lat, mierzy 186 cm i waży 114 kg.
Od 10 lat trenuje kulturystykę. Armwrestlingiem zainteresował się w ubiegłym roku, wówczas zdobył tytuł najsilniejszego kierowcy ciężarówki Mobil Delvac Strong Traker. Planuje otworzyć własny klub armwrestlingowy.

2. Mariusz Zbylut
Wygrał eliminacje w Mostkach, gdzie stanął do walki z innymi kierowcami. Już wtedy pokazał, że zna techniki siłowania się na rękę i nie będzie łatwym przeciwnikiem. Przy dużym zaskoczeniu publiczności, wygrywał nawet z dużo lepiej zbudowanymi i ważącymi
o kilkadziesiąt kilogramów więcej kierowcami. Jest najmłodszym finalistą Mobil Delvac Strong Traker. Uczy się w szkole oficerskiej we Wrocławiu, a ostatnie pięć tygodni przed finałem spędził na poligonie.

3. Paweł Lasota
Kierowca ciężarówki i weteran armwrestlingu. Ma 54 lata, waży 90 kg, mierzy 176 cm, a rozmiar jego bicepsa to 38 cm. Udział w finale zapewnił sobie osiągając wynik 998 pkt w rywalizacji
z maszyną Mobil Delvac w Mostkach. Ciężarówkami zaczął jeździć 30 lat temu, a jego pierwszym pojazdem był Star 28. Prowadzi gospodarstwo ogrodniczo-rolne, w którym sam rozwozi swoje produkty. Pasję do armwrestlingu przekazał swoim dzieciom, które również uprawiają ten sport.

4. Adam Dropia
5. Daniel Ptaszyński
6. Maksymilian Dębski
7. Marcin Galus
8. Sławomir Pawlicki
9. Krzysztof Nowak
 

Finał turnieju Mobil Delvac Strong Traker odbył się podczas Pucharu Świata Zawodowców w armwrestlingu – Nemiroff World Cup 2011. W trakcie dwóch dni (14-15 października 2011 r.) zawodnicy rywalizowali na lewą i prawą rękę. Pierwszego dnia obrońca zeszłorocznego tytułu, Denis Cyplenkov wygrał w swojej kategorii wagowej na lewą rękę oraz przegrał decydującą walkę z Rustamem Babyevem w kategorii OPEN. Jednak drugiego dnia, Cyplenkov, najsilniejszy człowiek 2010 roku, wygrał zarówno w swojej kategorii wagowej oraz w kategorii OPEN na prawą rękę. Sukcesy odniosła też polska reprezentacja. W kategorii wagowej 65 kg na lewą rękę kobiet Marlena Wawrzyniak zdobyła trzecie miejsce. Radosław Staroń uplasował się na drugim miejscu w kategorii do 78 kg na lewą rękę, a Sławomir Malas na trzecim miejscu w kategorii do 63 kg. Drugiego dnia Malas w swojej kategorii wagowej na prawą rękę zajął bardzo dobre drugie miejsce.
(ź. Exxon Mobile Poland)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.