Oferta rozwiązań mobilnych Asseco Business Solutions powiększyła się o nowy, innowacyjny system mobilny klasy SFA/CRM. Dotykowy system Mobile Touch jest przeznaczony dla firm, których handlowcy działają w terenie. Aplikacja, zapewniająca szybki i bezpieczny dostęp do informacji z każdego miejsca i o każdej porze, podnosi efektywność codziennej pracy oraz pozwala kadrze menedżerskiej na bieżący monitoring stanu wykonanych przez handlowców zadań.
Multiplatformowa aplikacja Mobile Touch przeznaczona jest do pracy na urządzeniach mobilnych – w tym na tabletach i smartfonach, działających w oparciu o systemy operacyjne iOS (Apple) oraz Android.
- Mobile Touch to system nowej ery – ery post PC. Jest innowacyjny, elastyczny, bezpieczny, multimedialny, przyjazny w obsłudze. I co najważniejsze przeznaczony do pracy na najnowocześniejszych urządzeniach mobilnych z ekranem dotykowym – mówi Paweł Nowak Dyrektor Działu Produkcji Systemów Mobilnych i CRM w Asseco Business Solutions S.A. – - Program opiera się na nowych technologiach i multimedialności, posiada łatwy w wykorzystaniu, prosty w obsłudze, wielofunkcyjny oraz bardzo wydajny interfejs, którego obsługa jest intuicyjna. Opcja ekranu dotykowego znacznie ułatwia dostęp do aplikacji. Ponadto zakres funkcjonalny Mobile Touch odpowiada w pełni potrzebom klientów zarządzających terenowymi strukturami sprzedaży. Tak innowacyjna, nowa aplikacja mobilna pozwoli przedstawicielom handlowym maksymalnie skupić się na realizowanych zadaniach, wpierając ich dodatkowo w takich procesach jak komunikacja, planowanie, czy wreszcie prezentacja. To dla systemów mobilnych początek nowej ery – dodaje Paweł Nowak.
System umożliwia jeszcze lepszy niż do tej pory dostęp do danych, szybszą i łatwiejszą pracę oraz dostęp do materiałów multimedialnych i aplikacji zewnętrznych. Mobile Touch to system z powodzeniem łączący funkcje sprzedażowe, CRM’owe, prezentacyjne, zarządcze czy wreszcie kontrolne. Działanie na nowoczesnych tabletach czy smartphonach umożliwia współpracę z telefonem, mailem, czy wreszcie aplikacjami zewnętrznymi – np. systemy nawigacyjne czy Google Maps.
System Mobile Touch zmienia rolę przedstawiciela terenowego – z osoby zbierającej zamówienia na tzw. "sales developera", czyli pracownika odpowiedzialnego za kreowanie popytu i sprzedaży w sklepach, którymi się zajmuje. W porównaniu do dotychczasowych systemów mobilnych Mobile Touch, w dużo większym stopniu usprawnia przedstawicielom pracę z klientem (sklepem). Umożliwia szybsze dotarcie do informacji, w tym materiałów multimedialnych, wspiera proces sprzedaży poprzez wizualną prezentację ofert promocyjnych czy standardów ekspozycyjnych. Zastosowane rozwiązania dotykowe (wykorzystane do obsługi interfejsu) ułatwiają użytkownikom pracę z systemem.
Mobile Touch oferuje możliwość wykorzystania zamiennie na urządzeniach tablet, oraz smartfon). System jest gotowy do integracji z rozwiązaniami zewnętrznymi, takimi jak np. systemy klasy ERP, systemy BI, systemy magazynowe.
Rozwiązanie z powodzeniem wspiera firmy z branży FMCG, farmaceutycznej oraz budowlanej, a także może zostać zaimplementowany w przedsiębiorstwach działających w innych segmentach rynku. System Mobile Touch należy do rodziny mobilnych rozwiązań Asseco Asseco Business Solutions, które są jednymi z najbardziej popularnych tego typu aplikacji w Europie. Oprogramowanie mobilne Asseco BS posiada 19 500 aktywnych użytkowników w 18 krajach Zachodniej, Środkowej oraz Wschodniej Europy. Za pomocą rozwiązań SFA Asseco Business Solutions każdego miesiąca wysyłanych jest blisko milion zamówień do ponad tysiąca dystrybutorów.
(źr. Asseco Business Solution)