Firma kurierska Siódemka otrzymała prestiżowe Godło Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie stanowi potwierdzenie najwyższego poziomu obsługi klientów wśród polskich przedsiębiorstw oraz stałego podnoszenia jakości polityki handlowej i budowania długofalowych relacji z klientami opartych na wzajemnych korzyściach.
Strategia spółki opiera się m.in. na wprowadzaniu rozwiązań i szeregu innowacji w zakresie tworzenia wartości dla klientów - przyspieszeniu i automatyzacji procesu obsługi przesyłek, w celu poprawy terminowości oraz bezpieczeństwa dostaw. Bardzo ważne dla firmy jest dostosowanie się do potrzeb i specyfiki działania odbiorców. Przykładem takiej „szytej na miarę potrzeb” usługi jest tzw. Przesyłka Proceduralna, dedykowana przede wszystkim do sektora bankowo-finansowego. Spełnia ona wymagania odpowiednich zabezpieczeń i procedur, podlega restrykcyjnym regulacjom takim jak: Prawo Bankowe, zalecenia KNF oraz Ustawie o Ochronie Danych Osobowych.
- Decydując się na udział w projekcie Firma Przyjazna Klientowi, poddaliśmy ocenie jakość naszej pracy oraz usług. Zostały one docenione przez niezależną i prestiżową instytucję. To wyróżnienie dla całego zespołu Siódemki – mówi Magdalena Dwulit, PR Manager Siódemka S.A.
Odpowiedzią spółki na szybko zmieniające się potrzeby rynku są nowe usługi i rozwiązania informatyczne. Aplikacja WebMobile7, która umożliwia pełną automatyzację procesu obsługi przesyłek, czy Mobile 7, która całkowicie zmienia podejście do procesu nadawania i odbioru paczek. Dzięki niej korzystając z telefonu użytkownicy - zarówno nadawcy jak i odbiorcy przesyłek - mogą wycenić przesyłkę, zamówić kuriera, sprawdzić gdzie znajduje się najbliższy oddział firmy. Najnowszym rozwiązaniem proponowanym przez Siódemkę, dedykowanym klientom sprzedającym i kupującym produkty w serwisie aukcyjnym Allegro, jest możliwość śledzenia statusu przesyłki przy wykorzystaniu jedynie numeru aukcji oraz własnego nicku.
(źr. Siódemka S.A)
O programie Firma Przyjazna Klientowi:
Firma Przyjazna Klientowi to jedyny kompleksowy projekt badawczo - rozwojowy w Polsce, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości. Realizowany poprzez FPK model audytu odpowiada trendom nowoczesnego marketingu, według których kluczem do biznesowego sukcesu jest identyfikacja i zaspokajania potrzeb Klienta. Celem Programu jest wzrost poziomu zarządzania obsługą klienta wśród polskich przedsiębiorstw, podnoszenie standardów prowadzenia polityki handlowej firm i budowanie długofalowych relacji z Klientami opartych na wzajemnych korzyściach. Program adresowany do wszystkich firm i instytucji oraz oddziałów i filii koncernów działających na terenie Polski, które w sposób odpowiedzialny myślą o rozwoju strategii oraz kompetencji pracowników w zakresie obsługi Klienta. Program istnieje na rynku od 9 lat, dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm. W ciągu ostatnich 3 lat blisko 80proc. badanych w tym czasie firm otrzymało Godło.