Dodaj ogłoszenie o pracy


Siódemka z godłem "Firma Przyjazna Klientowi"

Firma kurierska Siódemka otrzymała prestiżowe Godło Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie stanowi potwierdzenie najwyższego poziomu obsługi klientów wśród polskich przedsiębiorstw oraz stałego podnoszenia jakości polityki handlowej i budowania długofalowych relacji z klientami opartych na wzajemnych korzyściach.

 

Strategia spółki opiera się m.in. na wprowadzaniu rozwiązań i szeregu innowacji w zakresie tworzenia wartości dla klientów - przyspieszeniu i automatyzacji procesu obsługi przesyłek, w celu poprawy terminowości oraz bezpieczeństwa dostaw. Bardzo ważne dla firmy jest dostosowanie się do potrzeb i specyfiki działania odbiorców. Przykładem takiej „szytej na miarę potrzeb” usługi jest tzw. Przesyłka Proceduralna, dedykowana przede wszystkim do sektora bankowo-finansowego. Spełnia ona wymagania odpowiednich zabezpieczeń i procedur, podlega restrykcyjnym regulacjom takim jak: Prawo Bankowe, zalecenia KNF oraz Ustawie o Ochronie Danych Osobowych.
- Decydując się na udział w projekcie Firma Przyjazna Klientowi, poddaliśmy ocenie jakość naszej pracy oraz usług. Zostały one docenione przez niezależną i prestiżową instytucję. To wyróżnienie dla całego zespołu Siódemki – mówi Magdalena Dwulit, PR Manager Siódemka S.A.
Odpowiedzią spółki na szybko zmieniające się potrzeby rynku są nowe usługi i rozwiązania informatyczne. Aplikacja WebMobile7, która umożliwia pełną automatyzację procesu obsługi przesyłek, czy Mobile 7, która całkowicie zmienia podejście do procesu nadawania i odbioru paczek. Dzięki niej korzystając z telefonu użytkownicy - zarówno nadawcy jak i odbiorcy przesyłek - mogą wycenić przesyłkę, zamówić kuriera, sprawdzić gdzie znajduje się najbliższy oddział firmy. Najnowszym rozwiązaniem proponowanym przez Siódemkę, dedykowanym klientom sprzedającym i kupującym produkty w serwisie aukcyjnym Allegro, jest możliwość śledzenia statusu przesyłki przy wykorzystaniu jedynie numeru aukcji oraz własnego nicku.
(źr. Siódemka S.A)

 


O programie Firma Przyjazna Klientowi:
Firma Przyjazna Klientowi to jedyny kompleksowy projekt badawczo - rozwojowy w Polsce, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości. Realizowany poprzez FPK model audytu odpowiada trendom nowoczesnego marketingu, według których kluczem do biznesowego sukcesu jest identyfikacja i zaspokajania potrzeb Klienta. Celem Programu jest wzrost poziomu zarządzania obsługą klienta wśród polskich przedsiębiorstw, podnoszenie standardów prowadzenia polityki handlowej firm i budowanie długofalowych relacji z Klientami opartych na wzajemnych korzyściach. Program adresowany do wszystkich firm i instytucji oraz oddziałów i filii koncernów działających na terenie Polski, które w sposób odpowiedzialny myślą o rozwoju strategii oraz kompetencji pracowników w zakresie obsługi Klienta. Program istnieje na rynku od 9 lat, dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm. W ciągu ostatnich 3 lat blisko 80proc. badanych w tym czasie firm otrzymało Godło.

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.