Dodaj ogłoszenie o pracy


Call Center Awards 2011 przyznane

Firma Voice Contact Center spółka świadcząca usługi z zakresu call i contact center – została nagrodzona w ogólnopolskim konkursie Call Center Awards 2011, w kategorii Manager Call Center. Nagrodę Managera Roku otrzymała Małgorzata Dłużewska, dyrektor realizacji Voice Contact Center.

 

ll Center Awards 2011 to konkurs organizowany przez Institute for International Research. Ma on na celu prezentację i uhonorowanie najlepszych praktyk i innowacyjnych rozwiązań w branży telemarketingowej oraz kreowanie nowych trendów w branży. Jednocześnie dla outsourcingowych i wewnętrznych contact centers uczestnictwo w Call Center Awards jest doskonałym sposobem na uwiarygodnienie swojej pozycji rynkowej oraz wykazanie się profesjonalizmem. Konkurs ma za zadanie wyłonić najlepsze produkty, strategie, zespoły i osoby zarządzające.

- Otrzymana nagroda jest efektem długoletniego doświadczenia, którym staramy się wspierać konsultantów, liderów i koordynatorów. Dlatego odbieram ją również w ich imieniu i mobilizuje mnie ona do dalszego wysiłku. Wiem, jak ważne jest, by na co dzień aktywnie uczestniczyć w życiu załogi. W swojej pracy kieruję się zasadą, że czas poświęcony pracownikom jest świetną inwestycją!  Cieszę się, że moje zaangażowanie zostało docenione tak prestiżową nagrodą – powiedziała Małgorzata Dłużewska, dyrektor realizacji Voice Contact Center.

Małgorzata Dłużewska jest związana z branżą call center od 10 lat. W latach 2005 - 2009 była dyrektorem operacyjnym Call Center Poland – odpowiadała m.in. za planowanie, koordynację i wdrażanie założeń biznesowych i jakościowych w realizowanych kampaniach outboundowych i inboundowych. Była wielokrotnie wyróżniona dyplomami za efektywne zarządzanie projektami. Ze spółką Voice Contact Center związana od października 2009 r.

W styczniu 2011 roku Voice Contact Center zajęło pierwsze miejsce w kategorii „Dosprzedaż usług telekomunikacyjnych roku 2010" w konkursie dla zewnętrznych partnerów Netii.
(źr. Voice Contact Center)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.