Firma Gefco chce zwrócić uwagę klientów na wartość dodaną jaką daje producentom przemysłowym. W tym celu rozpoczęła specjalną kampanię reklamową, aby pokazać atuty swojej działalności.
Obraz reklamy przedstawiający łańcuch dostaw Gefco wchodzi do Luwru i przyćmiewa Mona Lisę! Zwrócenie uwagi na wszystkie pola działania firmy przy pomocy trzech filmików, które zawierają wizualny kod strony internetowej: “Le commando” (Komando), “La livraison” (Dostawa) i “Le secret professionnel” (Biznesowy sekret). Ten krótki film będzie pokazywany w telewizji i na stronach internetowych wiodących ekonomicznych i finansowych publikacji przez pięć tygodni we wrześniu i październiku.
Nowa strona
Również powstała nowa wersja strony internetowej www.gefco-business.net, łatwiejsza do nawigowania i bogatsza w treści od swojej poprzedniczki, zawiera pięć filmów koncentrujących się na głównych zagadnieniach, z którymi mają na co dzień do czynienia klienci firmy z branży przemysłowej. Firmowa strona, www.gefco.net także została odświeżona, przestawia strategię grupy Gefco, operatora w sektorze logistyki przemysłowej. W tym roku firma przyłączy się także do międzynarodowego serwisu społecznościowego profesjonalistów LinkedIn. GEFCO wykorzystuje ten serwis, aby skoncentrować się na swoich głównych celach komunikacyjnych, między innymi, na kadrze zarządzającej wiodących firm przemysłowych, na działach zakupów i logistyki, itp.
Plan reklamowy, który jest wdrażany w 20 krajach, będzie także po raz pierwszy w Chinach, gdzie będzie on realizowany na stronach Hexun, wiodącym portalu internetowym.
(źr. GEFCO)