Dodaj ogłoszenie o pracy


Kampania "InPost Love" doceniona przez Golden Arrow 2011

 

Niezależny operator pocztowo-kurierski InPost, został wyróżniony w VI edycji konkursu Golden Arrow 2011, w kategorii „Open”. Spółkę doceniono za niestandardową kampanię InPost LOVE marketingu bezpośredniego, realizowaną w lutym 2011 roku.
Kampania oparta była na pozytywnym przekazie, budowanym dzięki „Zestawowi do pielęgnacji dobrych znajomości”. Dołączany był on do życzeń przesyłanych przez użytkowników Facebooka, z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji Power Post. Dzięki niestandardowym rozwiązaniom, akcja osiągnęła rewelacyjny poziom 81% efektywności w zakresie pozyskania nowych klientów, którzy na zaproszenie znajomych wybrali swój Paczkomat, zarejestrowali się w systemie i odebrali "Zestaw do pielęgnacji dobrych znajomości".Poza ociepleniem wizerunku marki firmy celem tej kampanii było wzbudzenie zainteresowania usługą Paczkomaty wśród grupy młodych osób, aktywnie korzystających z Internetu i robiących zakupy w „sieci”. W efekcie firma pozyskała niemal 3 razy więcej nowych użytkowników Paczkomatów niż zakładano w fazie koncepcyjnej projektu. Akcja przyczyniła się także pośrednio do rozpropagowania usługi opartej na technologii poczty hybrydowej.
(źr. InPost)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.