Konto pracodawcy


200 miejsc pracy w łódzkim oddziale Voice Contact Center

Firma Voice Contact Center otworzyła nowe centrum operacyjne w Łodzi, w którym docelowo chce zatrudnić 300 osób. Obecnie pracuje tam ponad 100 osób. W łódzkim oddziale realizowane są  działania sprzedażowe dla klientów z branży finansowej oraz telekomunikacyjnej

Celem rozwoju nowego centrum VCC jest ustabilizowanie zespołu, podniesienie jego kompetencji oraz sukcesywny i kontrolowany rozwój skali prowadzonych kampanii telemarketingowych. Zarząd spółki zakłada trzykrotny wzrost wyników sprzedaży nowego oddziału przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości świadczonych usług.

- Łódź, jako jedne z nielicznych miast w Polsce, spełnia wszystkie postawione przez nas wymagania dotyczące realizacji projektów z branży outsourcingu usług contact center. Jest to przede wszystkim prężny ośrodek akademicki, dzięki któremu mamy duże możliwości pozyskiwania nowych pracowników z pożądanymi przez nas kompetencjami. – powiedział Adam Kotrych, prezes zarządu Voice Contact Center.

Siedziba łódzkiego oddziału firmy mieści się w zrewitalizowanym kompleksie Przędzalni Braci Muehle. Pomieszczenia zostały w pełni przystosowane i wyposażone w urządzenia niezbędne do pracy konsultantów. Zastosowane przez firmę rozwiązania IT - oparte na środowisku terminalowym oraz VMware (udostępniania wirtualnych systemów operacyjnych) – pozwalają na zdalny dostęp do aktualnych zasobów znajdujących się w siedzibie głównej.
Część pracowników tam zatrudnionych pochodzi z warszawskiego centrum operacyjnego.
- Polityka pracownicza naszej firmy zakłada budowanie średniej i wyższej kadry menedżerskiej w wyniku awansów wewnętrznych, stąd też wszystkie kluczowe osoby w spółce zaczynały swoją karierę od stanowiska konsultanta telefonicznego. Chcemy kontynuować ten trend i dlatego do łódzkiego oddziału Voice Contact Center w ramach awansu skierowaliśmy wyróżniających się pracowników. W miarę rozwoju firmy będziemy promować najlepszych, bez względu na to, w jakiej lokalizacji pracują. – zapewnia Adam Kotrych.
Spółka wchodzi w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi z zakresu call i contact center.
(źr. Outsorcing Experts/Voice Contact Center)

kobiety w logistyce
DHL nagrodzony za projekt Women in Managament
Coraz więcej kobiet zostaje listonoszkami
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
OCRK o niewzruszalności mandatu karnego
Wdrożenie inteligentnych tachografów – więcej pytań niż wiadomych!
Zasady odpoczynku kierowcy pojazdu ciężarowego na promie – o czym pamiętać nale ...
Zmiany zasad rozliczania kryptowalut – jak to działa?
Jedziesz na Węgry – koniecznie weź ze sobą dokument o badaniu technicznym
Czy w roku 2019 zdrożeje OC?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Przewoźnicy płaczą i płacą - czyli o wynagrodzeniach minimalnych w Europie
Czynsze za wynajem powierzchni magazynowych utrzymają trend wzrostowy w 2019 r.
Psucie prawa – o ustawodawstwie celnym UE oczami brokera celnego!
Co zdominuje transport w 2019 roku?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Szymon Bielas CEO DB Schenker North&East Europe
FM Logistic buduje magazyn farmaceutyczny za 20 mln euro
Ile zarobią inwestorzy na CPK?
DHL partnerem logistycznym światowego tournée Bryana Adamsa „Shine A Light” 201 ...
Inteligentne opony już wkrótce w naszych autach – jakie będą miały funkcje?
ID Logistics podsumowało przychody za 2018 rok
Dziewiąta edycja Transport Week 2019 już za trzy tygodnie w Gdyni
DB Schenker uruchomił połączenie intermodalne między Polską a Turcją
Poczta Polska uruchomiła międzynarodową przesyłkę paletową
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC