Firma Voice Contact Center otworzyła nowe centrum operacyjne w Łodzi, w którym docelowo chce zatrudnić 300 osób. Obecnie pracuje tam ponad 100 osób. W łódzkim oddziale realizowane są działania sprzedażowe dla klientów z branży finansowej oraz telekomunikacyjnej
Celem rozwoju nowego centrum VCC jest ustabilizowanie zespołu, podniesienie jego kompetencji oraz sukcesywny i kontrolowany rozwój skali prowadzonych kampanii telemarketingowych. Zarząd spółki zakłada trzykrotny wzrost wyników sprzedaży nowego oddziału przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości świadczonych usług.
- Łódź, jako jedne z nielicznych miast w Polsce, spełnia wszystkie postawione przez nas wymagania dotyczące realizacji projektów z branży outsourcingu usług contact center. Jest to przede wszystkim prężny ośrodek akademicki, dzięki któremu mamy duże możliwości pozyskiwania nowych pracowników z pożądanymi przez nas kompetencjami. – powiedział Adam Kotrych, prezes zarządu Voice Contact Center.
Siedziba łódzkiego oddziału firmy mieści się w zrewitalizowanym kompleksie Przędzalni Braci Muehle. Pomieszczenia zostały w pełni przystosowane i wyposażone w urządzenia niezbędne do pracy konsultantów. Zastosowane przez firmę rozwiązania IT - oparte na środowisku terminalowym oraz VMware (udostępniania wirtualnych systemów operacyjnych) – pozwalają na zdalny dostęp do aktualnych zasobów znajdujących się w siedzibie głównej.
Część pracowników tam zatrudnionych pochodzi z warszawskiego centrum operacyjnego.
- Polityka pracownicza naszej firmy zakłada budowanie średniej i wyższej kadry menedżerskiej w wyniku awansów wewnętrznych, stąd też wszystkie kluczowe osoby w spółce zaczynały swoją karierę od stanowiska konsultanta telefonicznego. Chcemy kontynuować ten trend i dlatego do łódzkiego oddziału Voice Contact Center w ramach awansu skierowaliśmy wyróżniających się pracowników. W miarę rozwoju firmy będziemy promować najlepszych, bez względu na to, w jakiej lokalizacji pracują. – zapewnia Adam Kotrych.
Spółka wchodzi w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi z zakresu call i contact center.
(źr. Outsorcing Experts/Voice Contact Center)