Kraina Magicznej Paczki to inicjatywa utworzona dzięki współpracy DPD Polska z portalem Ciufcia.pl, którzy zapraszają małych internautów do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie. Zabawa z Magiczną Paczką to także okazja dla dzieci do poznania świata przesyłek kurierskich w prosty i przyjemny sposób. Z okazji tegorocznego Dnia Dziecka organizatorzy KMP ogłosili konkurs pod hasłem „Znajdź Magiczną Paczkę”, w którym najmłodsi internauci mogą wygrać atrakcyjne nagrody.
Edutaintment, czyli nauka przez zabawę to najlepsze rozwiązanie dla dzieci w wieku 2-6 lat. Wtedy właśnie są najbardziej ciekawe świata, a ich umysły są niesamowicie chłonne. Dlatego właśnie Kraina Magicznej Paczki jest tak kolorowa i oferuje naprawdę wiele możliwości. - Myślę, że dzieciaki sporo się dzięki niej nauczą - mówi Maciej Głowacki z DPD Polska. Bezpośredni link do konkursu: www.ciufcia.pl/dzien-dziecka
Nie jest to pierwszy edukacyjny DPD Polska. Firma jest sponsorem między innymi pierwszego na polskim rynku „Słownika logistycznego polsko- angielskiego i angielsko-polskiego”. Przy współpracy z Fundacją Ashoka wpiera edukację kobiet w Nepalu. Jest także partnerem Olimpiady Logistycznej - konkursu edukacyjnego dla młodzieży.
To wszystko łącznie z projektem edukacyjnym – Kraina Magicznej Paczki - jest częścią polityki zrównoważonego rozwoju, którą operator realizuje od lat. Polityka Odpowiedzialnego Biznesu jest bardzo silnie wpisana w filozofię Spółki. Trzy podstawowe filary firmy w zakresie CSR to: Planeta, Ludzie i Społeczność.
(źr. DPD/red. pracujwlogistyce.pl)