arvato Polska, przejął obsługę sklepu internetowego jednej największych w Polsce sieci perfumerii Douglas. Spółka odpowiedzialna jest za pełną obsługę logistyczną e-sklepu.
arvato AG współpracuje z siecią Douglas w większości europejskich oddziałów spółki, a z polskim biurem od października 2013 roku, które to przejęło kompleksową obsługę logistyki od niemieckiej placówki firmy. Podstawą współpracy z Douglasem jest całościowa obsługa logistyki sklepu internetowego oraz obsługa programu lojalnościowego (wysyłki mailingu do klientów, przygotowywanie kart lojalnościowych).
W ramach usług logistycznych arvato realizuje wszystkie procesy, takie jak przyjęcie towaru (ze stuprocentową kontrolą jakości każdego produktu), kompletację standardową (czyli przygotowywanie zamówień produkt po produkcie) oraz całościowy nadzór nad usługą kurierską, co dotyczy zarówno monitoringu wysyłki, jak i czuwania nad terminowością realizacji przelewu przez kuriera w sytuacji, gdy adresat uiszcza opłatę za pobraniem. Ponadto, arvato realizuje także obsługę zwrotów.
- Dodatkowe usługi świadczone przez naszą firmę obejmują wykonywanie zdjęć wybranych produktów na życzenie klienta, pakowanie ich w formie prezentu czy przygotowywanie kart podarunkowych z życzeniami – mówi Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media, E-commerce i Programy Lojalnościowe z arvato Polska.
Procesy logistyczne wykonywane są w magazynie arvato w Plewiskach pod Poznaniem, który liczy w sumie 16 tys. m2 powierzchni.
(źr. za inf. arvato Polska)