Konto pracodawcy

Marketplanet zoptymalizuje zakupy Work Service

Work Service poinformował o rozpoczęciu współpracy z Marketplanet w zakresie usprawnienia i optymalizacji procesu zakupowego w Grupie.

Współpraca obejmie kilka etapów, począwszy od przeglądu procesu zakupowego funkcjonującego obecnie w Work Service S.A, poprzez opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu zakupów i wypracowanie optymalnej struktury odpowiedzialnej za zakupy w całej  Grupie, aż po wypracowanie rekomendacji i wdrożenie narzędzia wspierającego  zakupy. Oprócz automatyzacji i optymalizacji procesu zakupowego, efektem przeprowadzonego projektu będzie wygenerowanie oszczędności na poziomie finansowym, operacyjnym i zarządczym.

- Wraz z dynamicznym rozwojem Grupy Kapitałowej Work Service postanowiliśmy przeprowadzić projekt optymalizujący funkcjonowanie zakupów w Grupie. Zdecydowaliśmy się na skorzystanie ze wsparcia spółki Marketplanet. Szacujemy, że wdrożenie narzędzi zakupowych oraz zmiany organizacyjne pozwolą wygenerować oszczędności na poziomie około 10 proc. w procesie zakupowym – mówi Rafał Świętczak, dyrektor Działu Zakupów i Administracji Work Service S.A.

- Wdrożenie nowoczesnych narzędzi informatycznych wspierających realizację zakupów to szybki sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści dla organizacji bez względu na branżę, w której funkcjonuje. W ślad za trendami światowymi, firmy w Polsce coraz chętniej korzystają z innowacyjnych rozwiązań w chmurze do komunikacji z dostawcami -  podsumowuje Piotr Matysik, prezes Zarządu Marketplanet.

Marketplanet – działa od  ponad 14 lat. Wspiera kupujących w porządkowaniu i zwiększaniu efektywności procesów zakupowych, równocześnie współpracując z tysiącami dostawców. Klientami Marketplanet są między innymi: Orange Polska, AmRest, Black Red White, mBank czy Urząd Miasta w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski.

(red/źr. Marketplanet)

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Jak sprawdzić brokera usług kurierskich i nie stracić na paczkach?
Co nas czeka w cyberbezpieczeństwie w 2019 roku?
Czy można i czy warto pożyczać licencję transportową?
Jak rozwiązać problem z brakiem rąk do pracy w branży TSL?
Inteligentne tachografy – co zmienią w pracy kierowcy?
Stan opon a bezpieczeństwo drogowe
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Zmiany w polisach OC, jak wpłynie to na ceny?
Polska jedną strefą inwestycyjną – jak zadziała w praktyce?
Jak zmiany klimatyczne decydują o zmianach na rynku nieruchomości logistycznych?
Znaczne spowolnienie tempa wzrostu e-handlu – czeka nas kolejna zmiana w sprzedaży towarów?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Volvo Trucks w kampanii “Strażacy – dziękujemy”!
Centralny Port Komunikacyjny rozpoczął działalność – znany jest już skład za ...
Igor Reguski dyrektorem powierzchni logistycznych w BNP Paribas Real Estate
Axell stawia w Polsce na usługi magazynowe
Agility Logistics rozwija usługi dla branży kosmetycznej i perfumeryjnej
OT Logistics podsumował sezon żeglugowy 2018 na Kanale Gliwickim i Odrze
150 miejsc pracy w nowym magazynie ID Logistics w Woli Bykowskiej
CEVA wykonała pierwszy transport drogowy z Chin do Europy na karnecie TIR
Nowa siedziba szczecińskiego oddziału Rohlig Suus Logistics
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC