Konto pracodawcy

Kobiety za kierownicą łagodzą obyczaje?

Niezdecydowana, wiecznie roztrzepana, sygnalizuje skręt w prawo, a przecież jedzie w lewo, no i to parkowanie, o przepuszczaniu aut przed siebie nie wspominając - stereotypów o kobietach za kółkiem powstało tak wiele, co żartów o blondynkach. Mężczyźni mówią o kobietach, a kobiety o mężczyznach. I co z tego wynika, próby analizy tego tematu podjęła się firma LeasePlan:

Podobno co trzeci mężczyzna ma strach w oczach, kiedy jego partnerka siada za kierownicą. Kobiety słysząc to robią wielkie oczy. Na pytanie, jak jeżdżą odpowiadają wprost: płeć piękna jeździ pięknie. Niesprawiedliwością jednak byłoby nie zapytać, jak według kobiet z kolei zachowują się na drodze mężczyźni. Co rano samiec gatunku ludzkiego wyrusza na polowanie lewego pasa na drodze. Pod nieobecność kobiety, po wejściu za kierownicę jego poziom testosteronu wzrasta. Trzykrotnie. Dzięki temu jest w stanie stoczyć walkę na śmierć i życie. O rację oczywiście. Z kim? Z innymi drapieżnikami. Bo o tym, że król szos może być tylko jeden wiedzieć powinien każdy. Uff - tym razem się udało. Prawie przejechawszy po pieszych, mknąc jak lew na „dojrzałym pomarańczowym” dotarł do celu pierwszy. Teraz przez resztę dnia pozostaje oddać się błogiej rozkoszy zwycięstwa nad pokonanymi, którzy polowali na ten sam łup.
Tak w telegraficznym skrócie kobiety oceniają mężczyzn za kierownicą. I choć robią to z uśmiechem na twarzy, jedno jest pewne - w ocenie mamy remis. W odwiecznym starciu o to kto lepiej prowadzi rządzi zatem zasada - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

A jak jest naprawdę?
Wśród na pozór roztrzepanych kobiet za kółkiem znajdują się i takie, które jeżdżą w rajdach samochodowych. I na odwrót. Wśród bohaterskich mężczyzn - tacy, których styl jazdy przypomina stereotypową “babę”. Każda płeć ma na swoim koncie grzeszki, ale statystyki są nieubłagane - to kobiety łagodzą obyczaje i wbrew pozorom...powodują mniej wypadków. Dlaczego? Powód jest prosty. Panie mają często ogromną łatwość w łagodzeniu nerwowych sytuacji, są odpowiedzialne, rozważne, spokojne i częściej niż mężczyźni okazują życzliwość innym użytkownikom dróg. To przy nich mężczyźni łagodnieją, mniej przeklinają, starają się trzymać fason i testosteron na smyczy. Jednym słowem - potrafią wyhamować. Zarówno za kółkiem, jak i w zachowaniu.
Owszem -  zdarza się, że kobiety w aucie poprawiają sobie makijaż, ale umówmy się - w końcu robią to w szlachetnym celu. A z tym nie warto dyskutować. Dlaczego? Pamiętajmy, że gdyby kobiety zastrajkowały i na miłą prośbą “kochanie, czy poprowadzisz dziś auto po imprezie?”, zaczęłyby odpowiadać stanowczo “NIE” ...prawdopodobnie wzrosłaby liczba kierowców zatrzymanych pod wpływem alkoholu.

Zatem śmiało możemy potwierdzić, tak - kobiety za kierownicą łagodzą obyczaje!

(red)

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy można i czy warto pożyczać licencję transportową?
Jak rozwiązać problem z brakiem rąk do pracy w branży TSL?
Inteligentne tachografy – co zmienią w pracy kierowcy?
Stan opon a bezpieczeństwo drogowe
Leasing samochodów w Polsce - kto straci na zmianach w prawie?
Rewolucja w umowach o pracę?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zmiany klimatyczne decydują o zmianach na rynku nieruchomości logistycznych?
Znaczne spowolnienie tempa wzrostu e-handlu – czeka nas kolejna zmiana w sprzedaży towarów?
Czym firmy kuszą pracowników tymczasowych przed świętami kiedy brakuje rąk do pracy?
Kto w Polsce straci najwięcej na twardym Brexicie?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Volvo Trucks w kampanii “Strażacy – dziękujemy”!
Centralny Port Komunikacyjny rozpoczął działalność – znany jest już skład za ...
Igor Reguski dyrektorem powierzchni logistycznych w BNP Paribas Real Estate
Axell stawia w Polsce na usługi magazynowe
Agility Logistics rozwija usługi dla branży kosmetycznej i perfumeryjnej
OT Logistics podsumował sezon żeglugowy 2018 na Kanale Gliwickim i Odrze
150 miejsc pracy w nowym magazynie ID Logistics w Woli Bykowskiej
Nowa siedziba szczecińskiego oddziału Rohlig Suus Logistics
Fracht FWO Polska rozbudowuje flotę podwykonawców w transporcie drogowym
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC