Dodaj ogłoszenie o pracy


IVECO wkracza w przyszłość – nowe logo i nowa gama produktów

Po raz pierwszy w historii IVECO odnawia całą gamę produktów i usług, dokonując największej jak dotąd inwestycji – 1 mld euro. Najnowocześniejsza, wieloenergetyczna gama wykorzystująca szeroką gamę rodzajów zasilania. To wynik wdrożonej przez IVECO strategii napędzania zmian w oparciu o cztery filary: produktywność biznesową, zrównoważony rozwój, doświadczenie kierowcy i usługi łączności.



IVECO poprzez hasło „Bądź zmianą” zachęca do wspólnego dążenia do zmian mającym sprostać wyzwaniom przyszłości. Przez ostatnie cztery lata marka inwestowała w odświeżenie produktów w oparciu o potrzeby i oczekiwania klientów, przyspieszając innowacje poprzez partnerstwo z najlepszymi w klasie graczami w branży. Przyspieszyła też rozwój gamy pojazdów elektrycznych i otworzyła specjalistyczne centrum produkcyjne w niemieckim Ulm, gdzie odbywa się kompletna produkcja pierwszego elektrycznego pojazdu ciężarowego IVECO. Marka jeszcze bardziej zbliżyła się do różnorodnych działalności klientów, budując 360-stopniowy ekosystem wokół ich pojazdów i wymagań, co stanowi kolejny krok naprzód w strategii serwicyzacji marki.

- Dążenie do zmian to praca w pełnym wymiarze, której przez ostatnie cztery lata poświęciliśmy wszystkie nasze zasoby. W 2019 r. rozpoczęliśmy nową podróż, stawiając na dogłębną ewolucję marki IVECO, koncentrując się na klientach i dostosowując ofertę do ich potrzeb – zarówno przez cały cykl życia pojazdu, jak i poza nim. Pracowaliśmy ciężko i szybko, czując odpowiedzialność zaufania, którym obdarzyli nas klienci, a dziś otwieramy nowy rozdział naszej historii. Wprowadzając na rynek pełną gamę roku modelowego 2024 potwierdzamy, że odważnie idziemy naprzód, walczymy po stronie naszych klientów, wspierając ich sukcesy kompleksowym ekosystemem mobilności, wyborem technologii, która najlepiej odpowiada ich potrzebom w każdym segmencie, a także najszerszą ofertą usług - powiedział Luca Sra, prezes, Truck Business Unit, Iveco Group.

Odświeżenie całej gamy IVECO
Po raz pierwszy w historii IVECO odnawia jednocześnie całą gamę produktów i usług, dokonując największej jak dotąd inwestycji – 1 mld euro. Nowe funkcje oraz innowacje – stworzone z myślą o działalności klientów i ułatwieniu życia kierowcom oraz ich komforcie – obejmują wszystkie układy i systemy pojazdów. Ulepszenia dotyczą szerokiego spektrum, od napędu (wprowadzenie najnowocześniejszego silnika w segmencie pojazdów ciężarowych), ergonomii (zorientowanie na kierowcę, zapewnienie wrażeń i funkcji podobnych do tych znanych z samochodów osobowych), po zaawansowany interfejs HMI (Human-Machine Interface) z technologią wspierającą bezpieczną jazdę.
Kierując się zasadą, że technologia powinna dostosowywać się do zadania transportowego i spełniać jego cele, IVECO opracowało elektryczne wersje lekkich i ciężkich pojazdów, jednocześnie nadal ulepszając pojazdy napędzane silnikami wewnętrznego spalania, w tym zasilane gazem ziemnym z myślą o ograniczeniu ich wpływu na środowisko.

IVECO uzupełnia ofertę pojazdów o szybko rozwijający się ekosystem rozwiązań – IVECO Services – mający wspierać klientów w łatwym i efektywnym zarządzaniu pojazdem lub flotą, zmniejszaniu całkowitego kosztu posiadania i użytkowania pojazdów TCO oraz zapewnianiu rentowności biznesowej. Oferta marki obejmuje również usługi mające ułatwiać kierowcom ich pracę, zwiększając ich komfort i bezpieczeństwo.

Nowe logo IVECO
Prezentując nową identyfikację marki, ucieleśniającą koncepcję zmiany, IVECO rozpoczyna nowy rozdział w swojej historii – moment kulminacyjny podróży, która rozpoczęła się prawie 50 lat temu. Nowe logo to nowoczesna czerń wyrażająca dynamizm oraz innowacyjność marki, przy jednoczesnym zachowaniu związku z jej historią: niebieski element „flash of light” w kolorze blue energy w samym sercu logotypu dumnie reprezentuje połączenie dziedzictwa i przyszłości IVECO.

Nowa identyfikacja marki ilustruje w jaki sposób IVECO działa na rzecz przyszłości, z myślą o szybko zmieniającym się nowoczesnym społeczeństwie, podkreśla silny związek z mocnymi korzeniami, a także zapowiada dalszą ewolucję produktów i usług IVECO w najbliższych latach.

(źr. IVECO)

 

 

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.