Dodaj ogłoszenie o pracy


Grupa Raben TOP MARKĄ 2022

Grupa Raben ponownie (po dwóch latach) zdobyła tytuł TOP MARKA. Firma znalazła się w XV edycji zestawienia magazynu PRESS i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jako jeden z 50 najsilniejszych medialnie brandów i lider rankingu branżowego „Transport i logistyka”.

Grupa Raben, zajmując najwyższe miejsce w rankingu w kategorii „Transport i logistyka”, trafiła do grona marek najbardziej obecnych w mediach, reprezentujących 50 branż. Co istotne, pozycja w klasyfikacji uwzględnia impact, który informuje o zasięgu publikacji, jak również indeks sentymentu, dotyczący jej wydźwięku – ma zatem wymiar zarówno ilościowy, jak i jakościowy. Statuetki zostały rozdane podczas uroczystej gali w Warszawie, a nagrodę w imieniu Grupy Raben odebrała Jolanta Sawińska, dyrektor regionu, Raben Logistics Polska.

Podobnie jak w poprzednich latach zestawienie objęło 500 brandów w ramach 50 branż. W tegorocznej, jubileuszowej edycji analizie poddano 70 mln materiałów: ponad 2 mln publikacji w prasie, 14 mln w Internecie i 54 mln postów na ogólnodostępnych profilach na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube, które ukazały się od 1 lipca 2021 do 30 czerwca 2022 roku.
- W czasach, gdy dostęp do mediów i samodzielne kreowanie informacji są łatwiejsze niż kiedykolwiek, każde pozytywne działanie marki, ale i każda wpadka są błyskawicznie nagłaśniane. Grupa Raben dąży do doskonałości w zakresie jakości świadczonych usług, relacji z interesariuszami i przedsięwzięć realizowanych w ramach zrównoważonego rozwoju. Cieszymy się, że już kolejny rok znajduje to odzwierciedlenie w mediach tradycyjnych i społecznościowych – skomentowała Klaudyna Polanowska-Skrzypek, Group PR manager Grupy Raben.

(źr. Grupa Raben)

 

 

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.