Konto pracodawcy

Fracht FWO Polska rozbudowuje flotę podwykonawców w transporcie drogowym

Fracht FWO Polska, globalny operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze przemysłu, rozbudowuje flotę podwykonawców w transporcie drogowym. Związane jest to z obsługą nowych kontraktów, które firma pozyskała w ostatnim czasie zarówno w przewozach krajowych jak i międzynarodowych w zakresie ładunków całopojazdowych (FTL).   

Fracht FWO to solidny operator logistyczny zajmujący się organizacją łańcuchów dostaw dla różnych grup towarów od ponad 60 lat. Firma korzysta ze wszystkich gałęzi transportowych, w tym frachtu morskiego, lotniczego (łącznie z czarterem samolotów frachtowych), transportu kolejowego i żeglugi śródlądowej, a przede wszystkim z transportu drogowego. Grupa Fracht posiada globalną sieć partnerów, dzięki której jest w stanie organizować dostawy do każdego miejsca w Europie i na świecie. Firma realizuje łańcuchy dostaw głównie dla branż: FMCG, energetycznej, maszynowej, chemicznej i automotive.

Praca dla przewoźnika - ładunki w obie strony
Wraz z dynamicznym rozwojem, Fracht FWO Polska stale poszerza grono podwykonawców. Obecnie w transporcie krajowym i międzynarodowym rekrutuje przewoźników dysponujących zestawami plandekowymi oraz naczepami Coilmude i Mega o ładowności do 24 ton. Swoim podwykonawcom Fracht FWO Polska zapewnia ładunki w obie strony i regularne zjazdy na bazę. W przypadku transportu krajowego gwarantuje kierowcom zjazd na bazę w każdy weekend, zaś w transporcie międzynarodowym co 2 tygodnie lub w innym ustalonym z przewoźnikiem terminie.  

Zaufanie kilkudziesięciu firm transportowych
W zdecydowanej większości, Fracht FWO Polska realizuje zlecenia dla stałych klientów kontraktowych. Transport krajowy wykonywany jest na terenie całej Polski, przy czym większość tras odbywa się w ramach jednego załadunku i jednego rozładunku (tzw. 1:1).
Z kolei w transporcie międzynarodowym, dostawy obejmują takie kraje jak: Wielką Brytanię, Włochy, Niemcy, kraje Beneluxu, Francję, Hiszpanię, Austrię oraz Szwajcarię. Dlatego też Fracht FWO zatrudnia przewoźników z różnych województw tj. dolnośląskiego, śląskiego, małopolskiego, mazowieckiego, kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego, nie zamykając się na propozycje współpracy z firmami z  innych regionów kraju.
- Zależy nam na budowaniu długofalowej współpracy z przewoźnikami, opartej na uczciwych i partnerskich relacjach. Do tej pory zaufało nam już kilkadziesiąt firm transportowych i liczba ta systematycznie rośnie – mówi Krzysztof Dubowik, dyrektor ds. spedycji drogowej, Fracht FWO Polska Sp. z o.o.
- Naszym regularnym przewoźnikom oferujemy stałą opiekę dedykowanego spedytora, system klarownych rozliczeń oraz terminowe płatności niezależnie od liczby zakontraktowanych samochodów – podkreśla Krzysztof Dubowik.

Z drugiej strony Fracht FWO Polska wymaga od swoich podwykonawców profesjonalnego podejścia do świadczonych usług i obustronnej współpracy, a w przypadku transportów międzynarodowych istotnym jest możliwość pracy w cyklach minimum 2-tygodniowych. Informacje i kontakt na stronie: www.frachtfwo.pl

(źr. Fracht FWO Polska)

 

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Jak sprawdzić brokera usług kurierskich i nie stracić na paczkach?
Co nas czeka w cyberbezpieczeństwie w 2019 roku?
Czy można i czy warto pożyczać licencję transportową?
Jak rozwiązać problem z brakiem rąk do pracy w branży TSL?
Inteligentne tachografy – co zmienią w pracy kierowcy?
Stan opon a bezpieczeństwo drogowe
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Zmiany w polisach OC, jak wpłynie to na ceny?
Polska jedną strefą inwestycyjną – jak zadziała w praktyce?
Jak zmiany klimatyczne decydują o zmianach na rynku nieruchomości logistycznych?
Znaczne spowolnienie tempa wzrostu e-handlu – czeka nas kolejna zmiana w sprzedaży towarów?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Tańczący z paletami – poznaj finalistów roku 2018
BIK planuje budowę nowego centrum logistycznego w Kątach Wrocławskich
Polscy inżynierowie opracowali pionierski system ochrony samochodów ciężarowych
Volvo Trucks w kampanii “Strażacy – dziękujemy”!
Centralny Port Komunikacyjny rozpoczął działalność – znany jest już skład za ...
Igor Reguski dyrektorem powierzchni logistycznych w BNP Paribas Real Estate
Axell stawia w Polsce na usługi magazynowe
Agility Logistics rozwija usługi dla branży kosmetycznej i perfumeryjnej
OT Logistics podsumował sezon żeglugowy 2018 na Kanale Gliwickim i Odrze
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC