Konto pracodawcy

Logmaster otworzył nowy oddział pod Warszawą

Spółka Logmaster, polska firma spedycyjno-logistyczna, obecna na rynku od 25 lat, uruchomiła nowy oddział pod Warszawą. Magazyn klasy A+, o powierzchni 4,3 tys. m.kw., znajduje się w budynku B nowoczesnego centrum logistyczno-przemysłowego Hillwood Marki, który został oddany do użytku wiosną tego roku, a jego całkowita powierzchnia wynosi 38,5 tys. m.kw.

W nowym obiekcie (przy ulicy Okólnej 45 w Markach k/Warszawy), Logmaster oprócz powierzchni wysokiego składowania, wydzielił biuro (200 m.kw.), a także skład celny i magazyn celny czasowego składowania. Firma obsługuje tam klientów w zakresie usług logistycznych (tj. kompletacja, składowanie, cross-docking), a jako agencja celna zapewnia pełną obsługę celną. Logmaster posiada certyfikat AEO (upoważnionego przedsiębiorcy), dzięki czemu swoje usługi celne może świadczyć w  procedurze uproszczonej, szybko i sprawnie.
Siedziba spółki Logmaster znajduje się w Radzyminie. Obecnie firma posiada trzy oddziały w Warszawie, Komorowie k. Ostrowi Mazowieckiej i nowo otwarty w Markach. W sumie dysponuje ok. 20 tys. m.kw. nowoczesnej powierzchni magazynowej. Wraz z rozwojem działalności, firma zapowiada dalsze zwiększanie potencjału magazynowego i usług logistycznych, w tym również dla branży e-commerce. Logmaster będzie też tworzyć nowe miejsca pracy dla magazynierów i logistyków.

Hillwood Marki to park magazynowo - przemysłowy oddalony od centrum Warszawy ok. 15 km, o docelowej łącznej powierzchni ok. 88 tys. m.kw. Lokalizacja parku zapewnia doskonały dostęp do głównych dróg transportowych w kraju poprzez dostęp do obwodnicy Warszawy S8/S2 i autostrady A2. Hillwood oddał na razie do użytku dwa obiekty (A i B), a trzeci jest jeszcze w budowie. Budynki wyposażone są w nowoczesne instalacje przeciw pożarowe oraz oświetlenie LED.   

(red)

kobiety w logistyce
Kobiety w zarządach firm - perspektywa globalna
Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce sięgają prawie 20 proc.
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
poradnik
Czy można i czy warto pożyczać licencję transportową?
Jak rozwiązać problem z brakiem rąk do pracy w branży TSL?
Inteligentne tachografy – co zmienią w pracy kierowcy?
Stan opon a bezpieczeństwo drogowe
Leasing samochodów w Polsce - kto straci na zmianach w prawie?
Rewolucja w umowach o pracę?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
opinie, komentarze
Jak zmiany klimatyczne decydują o zmianach na rynku nieruchomości logistycznych?
Znaczne spowolnienie tempa wzrostu e-handlu – czeka nas kolejna zmiana w sprzedaży towarów?
Czym firmy kuszą pracowników tymczasowych przed świętami kiedy brakuje rąk do pracy?
Kto w Polsce straci najwięcej na twardym Brexicie?
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC
warto przeczytać
Volvo Trucks w kampanii “Strażacy – dziękujemy”!
Centralny Port Komunikacyjny rozpoczął działalność – znany jest już skład za ...
Igor Reguski dyrektorem powierzchni logistycznych w BNP Paribas Real Estate
Axell stawia w Polsce na usługi magazynowe
Agility Logistics rozwija usługi dla branży kosmetycznej i perfumeryjnej
OT Logistics podsumował sezon żeglugowy 2018 na Kanale Gliwickim i Odrze
150 miejsc pracy w nowym magazynie ID Logistics w Woli Bykowskiej
Nowa siedziba szczecińskiego oddziału Rohlig Suus Logistics
Fracht FWO Polska rozbudowuje flotę podwykonawców w transporcie drogowym
JoomlaXTC News - Copyright Monev Software LLC