Poczta Polska udostępniła kolejne 600 punktów odbioru przesyłek typu click&collect, w ramach współpracy z siecią sklepów Żabka i Freshmarket. Do dyspozycji klientów oddano już łącznie 1000 lokalizacji. Docelowo, sieć odbioru w punkcie Poczty, powiększy się o 5 tys. sklepów obydwu marek.
Rozpoczęta w listopadzie ub.r. współpraca Poczty Polskiej z Żabką i Freshmarket jest rozszerzana z każdym miesiącem. Pierwotnie do sieci punktów odbioru weszły sklepy w Warszawie i wybranych miejscowościach województwa mazowieckiego. Cały czas sieć jest rozszerzana o kolejne sklepy zlokalizowane w całej Polsce. - Pierwsze miesiące naszej współpracy z Żabka S.A. potwierdzają, że odbiór paczek w sklepach Żabka i Freshmarket cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Dogodne lokalizacje i długie godziny otwarcia sklepów partnera to atuty, które mają wpływ na popularność usługi - mówi Rafał Makowski, menedżer ds. rozwoju sieci punktów nadawczo-odbiorczych w Poczcie Polskiej.
Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy „Poczta Polska – Odbiór w Punkcie”, klient otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu, otrzyma On powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłkę można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00. W marcu 2018 r. Żabka Polska S.A. wraz Pocztą Polską i Allegro, Answear, Born2be oraz Bonito, zorganizowała konkurs dla Klientów odbierających przesyłki w sklepach Żabka i Freshmarket. Uczestnicy konkursu mogli wygrać codziennie e-bony towarowe o wartości 25 zł, a raz w tygodniu – konsolę Xbox one S, vouchery Xbox Live o wartości 100 zł oraz bony towarowe o wartości 25 zł. Już 18 kwietnia startuje kolejna odsłona konkursu.
Poczta Polska posiada obecnie największą sieć punktów odbioru w Polsce. Dzięki dynamicznemu rozwojowi usługi dostępnych jest już ponad 7 tys. punktów, w tym placówki pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw ORLEN oraz kioski RUCHu. Do końca 2018 r. sieć zostanie powiększona o kolejne lokalizacje i obejmie ponad 11 tys. punktów.
(źr. Poczta Polska)