Dodaj ogłoszenie o pracy


Poznajcie najlepszego kierowcę Raben Logistics Polska

Raben Logistics Polska, chcąc wzmocnić nić porozumienia ze swoimi kierowcami oraz przyciągnąć do pracy tych najlepszych, w ramach programu motywacyjnego prowadzi kwartalne rankingi najlepszych kierowców. Jednym ze zwycięzców, który na podium stawał już trzy razy z rzędu jest Tomasz Cybulski, pracujący na co dzień w oddziale Gądki.

Konkurs na najlepszego kierowcę Raben Logistics Polska, który jest częścią większego programu motywacyjno-lojalnościowego, organizowany jest nieprzerwanie od drugiego kwartału 2017 roku. W tym czasie nagrodzono już ponad 300 kierowców. Ma na celu wyłanianie i nagradzanie kierowców osiągających najlepsze wyniki w ramach swojego oddziału, w zakresie świadczonych usług przewozowych. Pod uwagę brane są takie kryteria jak np.: jakość dostawy, nadawanie statusów doręczenia przesyłki, ilość miejsc rozładunkowo/załadunkowych i inne. Rywalizacja odbywa się w dwóch kategoriach: kierowcy pojazdów „małych” (średniaki lor i busy van) oraz kierowcy pojazdów „dużych” (ciągniki tr i BDF-y bdf). Nagrody, w postaci przedpłaconych kart Sodexo oraz uścisku dłoni przełożonego, przyznawane są co kwartał trójce najlepszych kierowców.

- Za nami są już trzy edycje konkursu, który został entuzjastycznie przyjęty przez samych kierowców. Dzięki programowi kierowcy czują się docenieni i zauważeni. Widzą, że oni i ich  praca traktowani jest przez Grupę Raben z szacunkiem i powagą – powiedziała Agnieszka Cynkier, regionalny kierownik ds. współpracy z przewoźnikami, Raben Logistics Polska
Niektórym kierowcom udaje się stanąć na konkursowym podium kilka razy z rzędu. Tak było w przypadku Tomasza Cybulskiego, pracującego dla oddziału Gądki. W drugim kwartale 2017 roku zajął on miejsce III, w trzecim kwartale objął prowadzenie, a następnie w czwartym kwartale stanął na drugim stopniu podium.
- Generalnie nie ma patentu na wygraną, trzeba być po prostu najlepszym, czyli jak najlepiej wykonywać swoją pracę. Oczywiście każdy chciałby być na pierwszym miejscu i choć raz stanąć na podium, niestety nie wszyscy mogą – skomentował Tomasz Cybulski, kierowca Raben Logistics Polska – Mój szef jest bardzo zadowolony z tego, że ma takiego super pracownika. A ja po prostu lubię swoja pracę, zawsze coś się dzieje, zawsze jestem w ruchu, zawsze poznaję kogoś nowego.

Jak podkreślają sami kierowcy, najważniejsze atuty konkursu Raben to jego dostępność dla wszystkich i równe szanse na wygraną; prostota, gdyż oceniana jest codzienna praca i obowiązki według z góry znanych kryteriów oraz od razu widoczny efekt: nagroda wydana do rąk własnych, a podatek opłacony przez organizatora. Wszyscy także zgodnie zaznaczają, że oprócz tych wszystkich elementów ważny jest dodatkowy, niematerialny efekt konkursu. - Warto dodać, że wcale nie najważniejszy jest aspekt finansowy tego konkursu. Raczej na pierwszy plan wysuwa się aspekt społeczny. Kierowcy jeszcze bardziej identyfikują się z firmą, w której pracują. Widzą, że zaangażowanie w swoje codzienne obowiązki przynosi wymierne rezultaty, przez co są bardziej zmotywowani do pracy. Doceniony kierowca, poprzez swój pozytywny przykład jest wzorem do naśladowania przez swoich Kolegów, co z kolei wpływa na większą staranność w wykonywaniu codziennych obowiązków – opowiada Agnieszka Cynkier.

(źr. Raben Logistics Polska)

 

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.