DB Schenker wprowadza nową usługę, która ma wspierać lepsze planowanie i pomagać w usprawnianiu procesów produkcyjnych w biznesach klientów. Firma wprowadziła właśnie, w ramach usługi Premium 13, transport ze zdefiniowanym czasem dostawy, tym samym poszerzając ofertę przewozów przesyłek drobnicowych w ogólnoeuropejskim systemie transportu lądowego. Klienci DB Schenker mają teraz możliwość zlecenia dostawy swoich towarów przed godziną 13.
- Nowa opcja dla naszego produktu premium, to unikalne rozwiązanie, wystandaryzowane i dostępne w całej Europie – mówi Christian Drenthen, executive vice president and head of land transport w DB Schenker. - Jej uruchomienie stanowi logiczny, kolejny krok w naszej strategii. We wrześniu DB Schenker wzmocnił swoją europejską sieć transportu lądowego i w ramach systemu dostaw wprowadził na rynek dwa nowe produkty. Klienci w całej Europie mogą korzystać z najszybszej sieci połączeń i wiodącej w branży niezawodności. Teraz mogą zdefiniować czasowe okno dostawy – również z gwarancją wykonania - wyjaśnia Drenthen.
Konfiguracja sieci DB Schenker, która łączy ponad 430 oddziałów transportu lądowego w 38 krajach europejskich z najnowocześniejszym systemem produkcyjnym, została zaprojektowana z myślą o rosnącym zapotrzebowaniu na transport transgraniczny. Dzięki wprowadzeniu we wrześniu ubiegłego roku nowego ustawienia systemu dostaw, znacznie skrócił się ich czas realizacji między głównymi europejskimi centrami biznesowymi. W niektórych przypadkach to dostawy w ciągu 24 godzin.
(źr. DB Schenker)