DB Schenker w Polsce ponownie wygrał ogłoszony przez spółkę Neonet przetarg i będzie realizował dostawy towarów Neonet zarówno do sklepów, dystrybutorów, jak i osób prywatnych. Współpraca obu firm trwa już od 7 lat. Odpowiadając na indywidualne potrzeby tego klienta, operator logistyczny stworzył usługę DB SCHENKERhome obejmującą dostawy do osób prywatnych z możliwością wniesienia towaru i wyboru okna czasowego dostawy.
- W DB Schenker budujemy kulturę Lean. Jej elementem jest ciągłe doskonalenie obsługi klientów i procesów operacyjnych. Ściśle współpracujemy z klientem, tworzymy nowe rozwiązania z myślą o jutrze – mówi Janusz Górski, CEO DB Schenker North & East Europe. - Z Neonet łączą nas nie tylko operacje, ale również wspólne wartości, a to jest bardzo ważne w budowaniu odpowiedzialnego biznesu – dodaje Janusz Górski.
- Jednym z głównych powodów, który zdecydował o wyborze DB Schenker jest takie samo nastawienie do realizacji potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca, wspólnie wypracowane rozwiązania, elastyczność i chęć doskonalenia się są niezwykle istotne w oferowaniu klientom naszej grupy stabilnego, wysokiego poziomu jakości. Bez konsekwencji w działaniu oraz wzajemnego zaufania nie bylibyśmy w stanie tego osiągnąć – mówi Piotr Skobało, dyrektor Pionu Logistyki i Obsługi Klienta grupy Neonet.
DB Schenker obsługuje dla Neonet średnio 1,5 tys. przesyłek dziennie, a w rekordowym dniu przed rozpoczęciem weekendu majowego po odbiór towaru podstawiono aż 30 naczep, na których było umieszczonych ok. 2,7 tys. przesyłek. W celu zapewnienia terminowej, bezpiecznej realizacji odbiorów i dostaw przesyłek i przy tak dużej skali współpracy wymagana jest ścisła kooperacja między wszystkimi działami firmy i klientem oraz płynny przepływ informacji.
(źr. DB Schenker)