Dodaj ogłoszenie o pracy


Europa, Azja, Afryka - DTW Logistics rozszerza współpracę z Agrofood Poland

Polski operator logistyczny DTW Logistics rozszerza współpracę z Agrofood Poland – jednym z największych polskich eksporterów mięsa. DTW Logistics świadczy usługi transportu chłodniczego dla tego eksportera niemal od początku swojej działalności. Najpierw były to pojedyncze przewozy, teraz wykonuje co najmniej 600 transportów rocznie. Obie firmy zamierzają rozszerzyć zakres współpracy i zdobyć wspólnie światowe rynki.


Agrofood Poland jest jednym z największych polskich dostawców towarów mięsnych (drobiu, wieprzowiny, wołowiny), głównie mięsa świeżego i mrożonego. Firma posiada 4 chłodnie składowe i kilkadziesiąt punktów odbioru mięsa w całej Polsce. Od roku 2010 DTW Logistics świadczy dla tej firmy kompleksowe usługi transportu chłodniczego, zarówno w kraju jak i za granicą, realizując transporty głównie całopojazdowe. DTW Logistics miesięcznie transportuje co najmniej 1000 ton mięsa, co stanowi około 50 naczep 20-tonowych, tj. około 600 transportów rocznie. Główne kierunki, które obecnie obsługuje operator w Europie to: Niemcy, Belgia, Francja, Holandia, Wielka Brytania i kraje bałkańskie. Poza trasami europejskimi DTW Logistics organizuje także transporty do Afryki, Azji i na rynki wschodnie. Na tym nie koniec, firmy zapowiadają dalszy rozwój współpracy i zwiększenie transportów.
Jakość usług i relacje

Długofalową współpracę gwarantuje wysoka jakość usług DTW Logistics. Wszystkie transporty mięsa, operator realizuje na trasach drogowych z wykorzystaniem własnego taboru chłodniczego oraz kontenerów chłodniczych w przypadku frachtu morskiego. Podczas transportu DTW Logistics stale monitoruje i kontroluje poziom temperatury w naczepach, aby nie doszło do uszkodzenia towaru. Oprócz tego eksporterowi zagwarantowano indywidualną obsługę. DTW Logistics wydzielił specjalną komórkę do współpracy z Agrofood i wyznaczył dedykowanych spedytorów do codziennego kontaktu, dzięki czemu szybko reaguje na zmieniające się potrzeby.

- Przede wszystkim cenimy sobie dostępność środków transportu w dogodnych dla nas terminach. DTW Logistics jest zawsze gotowy do drogi. Tak samo w przypadku frachtu morskiego, w razie potrzeby dostawy np. do Chin, DTW Logistics zapewnia nam kontenery chłodnicze w odpowiednim czasie. Mamy pełne poczucie bezpieczeństwa w zakresie odpowiedniego przygotowania transportu, zabezpieczenia ładunku, a także ubezpieczenia. To bardzo ważne, bo wiemy że nasz biznes jest w dobrych rękach -  podkreśla Paweł Bogdański, współwłaściciel firmy Agrofood Poland. - Dodatkowym wsparciem oraz wartością dodaną jest reklama na chłodni DTW Logistics, która porusza się po całej Europie. Taka reklama to mistrzostwo świata i kolejny atut współpracy z tym operatorem – dodaje Paweł Bogdański.

- Cieszymy się, że świadcząc usługi logistyczne możemy wspierać rozwój polskiego rynku i biznes rodzimych partnerów świadczących usługi nie tylko w Europie, ale i na świecie. Zawsze staramy się by relacje, które budujemy z naszymi kontrahentami były długofalowe. Tak jest z Agrofood Poland. Od 2010 roku wspólnie osiągamy sukcesy. Usługi transportu chłodniczego, które świadczymy dla eksportera mięsa o tak dużym wolumenie wymagają od nas nie tylko specjalnego taboru i zaplecza technicznego, ale także indywidualnego podejścia do obsługi zleceń. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom naszego klienta, a nawet wyjść poza obszar standardowo świadczonych usług przez operatorów logistycznych - podsumowuje Tomasz Sujkowski, dyrektor operacyjny DTW Logistics.

(źr. DTW Logistics)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.