Dzięki udostępnieniu mobilnej wersji strony internetowej, przesyłki UPS będzie można śledzić on-line, obliczać koszty wysyłki i lokalizować najbliższe oddziały firmy w ponad 40. krajach.
Serwis m.ups.com był wcześniej dostępny tylko dla klientów w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i Kanadzie. Obecnie korzystać z niego mogą także użytkownicy w Ameryce Środkowej i Południowej (Brazylia, Puerto Rico, Meksyk), Azji (Chiny, Indie, Korea Południowa, Hong Kong, Singapur, Japonia, Tajwan, Australia, Malezja, Tajlandia, Filipiny i Nowa Zelandia), Europie (Hiszpania, Holandia, Polska, Belgia, Szwajcaria, Austria, Irlandia, Portugalia, Szwecja, Finlandia, Dania, Norwegia, Rosja, Turcja, Rumunia, Grecja, Luksemburg, Czechy i Węgry), a także w RPA.
Użytkownicy mogą logować się teraz używając identyfikatora Mój UPS, a zapisane informacje o monitorowaniu są automatycznie odświeżane, pokazując historię danej przesyłki. Numerom przesyłek można także nadawać nazwy w celu ich szybkiego odszukania.
(źr. UPS)