Certyfikat „Laur Klienta” jest przyznawany na podstawie opinii konsumentów. Firma kurierska Siódemka SA została nagrodzona złotym medalem programu „Laur Klienta” w kategorii „polskie przesyłki kurierskie”. Jest to już trzeci medal dla tej firmy.
- Kolejne wyróżnienie, które otrzymaliśmy jest dowodem na to, że nasza codzienna praca na rzecz wdrażania najwyższych standardów obsługi klienta jest zauważana i doceniana. Jednocześnie pragnę zapewnić, że nie spoczniemy na przyznanych nam już Laurach i nadal będziemy się starać o najwyższą satysfakcję naszych klientów. - zapewnia Magdalena Dwulit, PR Manager Siódemka SA.
Siódemka jest liderem innowacji wśród spółek kurierskich w Polsce. Liczne rozwiązania informatyczne, a także usługi „szyte na miarę” wprowadzane są w celu zapewnienia jak największej wartości dla klientów – poprawy terminowości oraz bezpieczeństwa dostaw. Jedną z nowoczesnych aplikacji jest WebMobile 7, która zapewnia pełną automatyzację procesu przesyłek, czy Mobile 7, rozwiązanie skierowane do posiadaczy smartfonów, dzięki któremu można bez kłopotu wycenić przesyłkę, zamówić kuriera w dowolne miejsce, czy sprawdzić lokalizację najbliższego oddziału firmy.
O programie Laur Klienta
Ogólnopolski plebiscyt badający sympatie konsumentów i klientów w ponad 300 kategoriach. Na każdą z nich przypada min. 800 głosów uzyskiwanych poprzez sondowanie telefoniczne, głosowanie na stronach internetowych oraz działania grup ankieterskich zlokalizowanych w kluczowych punktach miast i centrach handlowych na terenie całego kraju. Program przynosi odpowiedź na jedno z podstawowych pytań - które produkty i usługi są w swojej kategorii najpopularniejsze? Które uważamy za najlepsze?
(źr. Siodemka S.A)