DHL Global Forwarding, podpisał gigantyczny kontrakt z firmą Electrolux na obsługę transportów przesyłek drobnicowych we wszystkich regionach (w Azji, Oceanii, Ameryki Północnej, Europy i Ameryki Łacińskiej). Roczny wolumen ładunków, których dostawy ma organizować DHL Global Forwarding może osiągnąć ponad 20 tys. m3, co stanowi około 70 proc. wolumenu światowego tego szwedzkiego producenta sprzętu AGD.
Głównym kryterium Electroluxa co do wyboru spedytora w zakresie obsługi drobnicy była elastyczność, ponieważ zamówienia specjalne oraz części zamienne muszą być dostarczane w różnych, zmieniających się ilościach, w zależności od zamówień i popytu, który jest zmienny i nieprzewidywalny.
Wdrożona polityka DHL Global Forwarding “Shipped as Booked” gwarantuje, że towary są odpowiednio zaplanowane dla danego statku i będą dostarczone na czas niezależnie czy kontener jest zapełniony.
(źr. DHL)