Dodaj ogłoszenie o pracy


DHL Parcel nagrodzony Szpaltami Roku 2016

W tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016 jury doceniło DHL Parcel w dwóch kategoriach: „Portal dla pracowników” oraz „Korporacyjna komunikacja video”.
Złotymi Szpaltami 2016 został nagrodzony projekt „Przedstaw nam swoją jednostkę”. Doceniono go przede wszystkim za „odwagę, naturalność, zaangażowanie i podjęcie wyzwania”, które sprawiły, że stał się wzorowym przykładem korporacyjnej komunikacji video. „Przedstaw nam swoją jednostkę” to program, który w ciekawy i zabawny sposób prezentuje funkcjonowanie centrów sortowania, punktów obsługi klienta czy centrów obsługi klienta itp. Dzięki niemu zarówno pracownicy, jak i współpracownicy DHL Parcel mogą poznać świat osób pracujących czasem na drugim końcu Polski.

Firma została wyróżniony także za Yammera, czyli portal społecznościowy dla pracowników DHL Parcel. Jury doceniło go za „entuzjastyczne i niekonwencjonalne wykorzystanie sieci społecznościowej w budowaniu zaangażowania pracowników”. Projekt obejmował przygotowanie przestrzeni w sieci wewnętrznej, która umożliwiłaby szybką i skuteczną komunikację, a przy tym charakteryzowała się atrakcyjną formą. - Zarówno Yammer, jak i seria filmów wykorzystywanych w naszej komunikacji wewnętrznej są nowymi projektami, nad którymi pracowaliśmy w tym roku bardzo intensywnie. Nagrody jakie otrzymaliśmy są dowodem na to, że kreatywność w połączeniu z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi procentuje i doceniają ją nie tylko pracownicy, ale również eksperci. Takie wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że jako Dział Komunikacji i PR DHL Parcel istniejemy zaledwie od roku i w konkursie debiutujemy – komentuje Magdalena Bugajło, menedżer ds. komunikacji i PR Parcel.

Konkurs Szpalty Roku to największy konkurs branży content marketingu w Polsce organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. W tegorocznym konkursie wzięło udział 200 projektów. Oceniało je jury składające się z ekspertów z dziedziny content marketingu, PR, dziennikarstwa, typografii, fotografii oraz projektowania prasowego. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 3 czerwca w Restauracji Endorfina w Warszawie.

(źr. DHL Parcel)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.