Dodaj ogłoszenie o pracy


Kampania Gefco z Mona Lisą w tle

Firma Gefco chce zwrócić uwagę klientów na wartość dodaną jaką daje producentom przemysłowym. W tym celu rozpoczęła specjalną kampanię reklamową, aby pokazać atuty swojej działalności.

Obraz reklamy przedstawiający łańcuch dostaw Gefco wchodzi do Luwru i przyćmiewa Mona Lisę! Zwrócenie uwagi na wszystkie pola działania firmy przy pomocy trzech filmików, które zawierają wizualny kod strony internetowej: “Le commando” (Komando), “La livraison” (Dostawa) i “Le secret professionnel” (Biznesowy sekret). Ten krótki film będzie pokazywany w telewizji i na stronach internetowych wiodących ekonomicznych i finansowych publikacji przez pięć tygodni we wrześniu i październiku.

 

Nowa strona
Również powstała nowa wersja strony internetowej www.gefco-business.net, łatwiejsza do nawigowania i bogatsza w treści od swojej poprzedniczki, zawiera pięć filmów koncentrujących się na głównych zagadnieniach, z którymi mają na co dzień do czynienia klienci firmy z branży przemysłowej. Firmowa strona, www.gefco.net także została odświeżona, przestawia strategię grupy Gefco, operatora w sektorze logistyki przemysłowej. W tym roku firma przyłączy się także do międzynarodowego serwisu społecznościowego profesjonalistów LinkedIn. GEFCO wykorzystuje ten serwis, aby skoncentrować się na swoich głównych celach komunikacyjnych, między innymi, na kadrze zarządzającej wiodących firm przemysłowych, na działach zakupów i logistyki, itp.
Plan reklamowy, który jest wdrażany w 20 krajach, będzie także po raz pierwszy w Chinach, gdzie będzie on realizowany na stronach Hexun, wiodącym portalu internetowym. 
(źr. GEFCO)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.