Dodaj ogłoszenie o pracy


DPD pracuje dla świata mody

DPD Polska wspiera logistycznie pokazy kolekcji Mariusza Przybylskiego wiosna/lato 2012 - ULTRA². Kolekcja miała swoją premierę w czasie lipcowego Tygodnia Mody w Berlinie. Firma stała się partnerem pokazów projektanta  i jednocześnie jego oficjalnym międzynarodowym przewoźnikiem.

 

Dla firmy współpraca przy realizacji pokazu kolekcji ULTRA2 Mariusza Przybylskiego to pierwsza inicjatywa związana z tzw. ,,wysokim krawiectwem”, ale nie pierwsza związana z modą. Firma od lat współpracuje z producentami i dystrybutorami z branży odzieżowej, między innymi z firmą LPP, największą siecią odzieżową w Polsce – właścicielem marek: Reserved, House, Cropp, Mohito i Promostars. DPD Polska równie chętnie angażuje się w wydarzenia artystyczne i kulturalne. Do tej pory na logistyczne wsparcie firmy mogła liczyć między innymi wystawa ,,National Geographic – Ostatnie takie miejsca na Ziemi’’, projekt promocji dziedzictwa kinematografii polskiej – „Polska na filmowo”, czy wystawa „Grand Press Photo”.


- W swojej działalności staramy się wspierać inicjatywy związane z kulturą, a także wspomagać rodzimych  twórców w rozwijaniu ich talentów – mówi Aneta Gasparska, kierownik marketingu i komunikacji DPD Polska. Odpowiedzialność społeczna biznesu to bardzo ważny element naszej działalności. Od zawsze staramy się, oprócz realizacji naszych głównych celów strategicznych, zauważać ciekawe przedsięwzięcia i dbać o lokalny dorobek kulturalny – dodaje.


Mariusz Przybylski to jeden z najciekawszych i najnowocześniejszych polskich projektantów. Stworzył rozpoznawalną, ekskluzywną markę mody męskiej, ale z powodzeniem projektuje również dla kobiet. Od kilku lat wyraźnie zaznacza swoją obecność na rynku mody jako projektant łączący klasyczną elegancję z odważnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami.

Kolekcja ULTRA² to ubrania uszyte z bardzo delikatnych tkanin, jak kaszmir czy jedwab. Dlatego podczas pokazu w Berlinie tak ważne było bezpieczeństwo transportu. Projektantowi zależało na tym, aby pięćdziesiąt damskich i męskich sylwetek, które miały zostać zaprezentowane w czasie pokazu, mogło być od razu gotowych do prób oraz sesji fotograficznych. DPD Polska dopilnowała, by transport przebiegł sprawnie, a kolekcja dotarła na miejsce w nienagannym stanie.

(źr. DPD Polska)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.