W ubiegły piątek polski oddział DHL Express poinformował o największej globalnej kampanii reklamowej firmy. Hasłem kampanii jest "International Specialist Campaign", co ma podkreślić rolę firmy jako eksperta na skalę światową, dbającego o wysoki poziom obsługi klienta. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych kompetencji pracowników.
Firma już od roku przygotowywała się do przeprowadzenia tej kampanii, wdrażając zmiany w firmie poprzez inwestycje w infrastrukturę, pracowników oraz markę. Jedną z kluczowych inicjatyw jest tzw. refreshment pracowników, czyli specjalne szkolenia które potwierdzą kwalifikacje ponad 100 tys. pracowników jako "Certyfikowanych Ekspertów DHL" (Certified International Specialist). W Polsce od października 2010r. do końca września br. ponad 5 tys. pracowników i kurierów bierze udział w warsztatach CSI. W kampanii wielokrotnie powtarzany będzie motyw silnej pozycji lidera firmy w branży ekspresowej, utrzymywanej dzięki pracownikom jako Certyfikowanych Ekspertów DHL od przesyłek ekspresowych. Szkolenia, które przechodzą wszyscy pracownicy firmy i akredytację pomaga w podnoszeniu specjalistycznej wiedzy, co ma przełożenie na współpracę z klientami.
- Rozumiemy, że to dzięki ludziom, którzy dla nas pracują jesteśmy firmą numer jeden na świecie w branży ekspresowej. Zobowiązujemy się do inwestowania w naszych pracowników, tak aby zapewnić przewagę konkurencyjną, umożliwiającą dalsze sukcesy na globalnym rynku. - powiedział Ken Allen CEO DHL Express.
Firma obecnie zatrudnia ponad 100 tys. pracowników na całym świecie, którzy świadczą usługi dla 2,5 mln klientów. Globalna sieć obejmuje 4 tys. biur, terminali i sortowni, 250 samolotów, 32 tys. samochodów. W 2010r. DHL Express przetransportował 439 mln przesyłek. W Polsce firma przewiozła w ubiegłym roku 25,2 mln przesyłek (dysponuje 41 terminalami, 6 sortowniami lotniczymi, posiada 3 samoloty i 2300 tras kurierskich). W tym roku już po pierwszym półroczu polski oddział osiągnął wzrost sprzedaży na poziomie dwucyfrowym. Głównym hasłem podkreślającym działalność polskiego oddziału jest: "firma obsługująca klientów".
Kampania objęła swoim zasięgiem 42 kraje, w tym 13 krajów Europy łącznie z Polską. Przesłaniem jest pokazanie siły marki, która codziennie pomaga firmom osiągać nowe cele.
(źr. DHL Express)