DSV Road pochwaliło się wynikami corocznego badania satysfakcji klientów, które przeprowadza w grudniu każdego roku. Jego celem była identyfikacja mocnych i słabych stron usług firmy.
Najsilniejsze strony DSV Road to w opinii badanych firm bezszkodowość, czas realizacji zlecenia oraz dobry kontakt z pracowniami. W zakresie współpracy klienci docenili przede wszystkim takie aspekty jak obsługa klienta, jakość kontaktu, elastyczność i terminowość. Nieco niższą średnią ocen DSV otrzymało w zakresie przystosowania pojazdów do indywidualnych potrzeb klienta. - Jest to dla nas jasny sygnał do wprowadzenia koniecznych zmian w ofercie, które odpowiedzą na zmieniające się potrzeby naszych Klientów. Ciekawie prezentuje się ocena elastyczności naszego serwisu – została ona wskazana jako jedna z naszych najsilniejszych stron. Jednocześnie wyniki badania pokazują, że Klienci uzależniają od niej swoją generalną ocenę, a ich wymagania w tym zakresie stale rosną. Mogę zapewnić zatem, że dołożymy wszelkich starań, aby nadążyć za tym trendem w kolejnym roku – mówi Piotr W. Krawiecki, Prezes Zarządu DSV Road.
W zakresie kosztów serwisu najliczniejsza grupa respondentów (62 proc.) uznała, że ceny usług świadczonych przez DSV Road odpowiadają cenom rynkowym, a trzy czwarte ankietowanych uznało, iż DSV Road świadczy usługi odpowiedniej jakości, przy odpowiedniej cenie.
Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI) przez Obserwatorium Zarządzania na próbie 120 klientów, w tym 87 klientów stałych oraz 33 klientów pierwszorocznych.
(za. inf. DSV Road)