Sieć partnerskich punktów obsługi przesyłek Siódemki, tzw. Service Pointów, została poszerzona o oddziały i przedstawicielstwa firmy oraz sklepy grupy HDS Polska. Na początku 2014 r. liczba ich wyniosła 1700. Paczki można teraz nadawać we wszystkich placówkach InMedio, Relay, InMedio Cafe, 1-Minute, Hubiz i Discover.
- Nasze salony prasowe poszerzyły zakres usług, dzięki czemu docieramy ze standardową ofertą naszego sklepu do klienta, który przyszedł nadać paczkę. Z drugiej strony – jako duża sieć sklepów - dajemy możliwość znacznego rozwoju projektowi Service Point Siódemki – podsumowuje Artur Kurzynoga z HDS Polska.
Service Pointy działają w 600 punktach HDS Polska. Oprócz rozszerzenia współpracy z grupą HDS, Siódemka udostępniła service pointowe usługi także we wszystkich 40 oddziałach firmy.
- Oferta usług w Oddziałach jest szersza niż w Service Pointach, bowiem obejmuje nie tylko usługi dostępne w Punktach Obsługi Przesyłek, ale także pozostałe usługi kurierskie z naszej oferty – mówi Roman Jobda, Kierownik Działu Obsługi Service Point, Siódemka. Od ponad dwóch lat konsekwentnie rozwijamy nasz projekt, a współpraca z sieciami to jeden z jego elementów. Zależy nam jednak także na współpracy z drobnymi przedsiębiorcami, chcącymi poszerzyć ofertę swoich punktów handlowych o realizację wysyłek paczek Siódemki
Firma zamierza w dalszym ciągu udzielać franczyzy przedsiębiorcom, chcącym założyć punkt nadań paczek w ramach swojej działalności gospodarczej.
(źr. Siódemka SA)