Dodaj ogłoszenie o pracy


Renault Trucks i Volvo Trucks jako jedna spółka – Volvo Polska

Z końcem listopada zmieniła się organizacja reprezentacji obydwu marek – Volvo Trucks i Renault Trucks - na rynku polskim. Jest to kontynuacja procesu zmian w strukturze sieci obydwu firm, zapoczątkowany w roku 2012 i sukcesywnie wprowadzany w Europie, w tym również w Polsce.

W dniu 29 listopada dokonał się kolejny, ważny krok w procesie zmian w strukturze sieci serwisowej i sprzedaży Volvo Trucks i Renault Trucks w Polsce. Tego dnia nastąpiło formalne połączenie spółek reprezentujących Volvo Trucks i Renault Trucks na rynku polskim: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego wydał postanowienie o połączeniu Volvo Polska Sp. z o.o. z Renault Trucks Polska Sp. z o.o. Połączenie nastąpiło poprzez przejęcie spółki Renault Trucks Polska Sp. z o.o. przez Volvo Polska Sp. z o.o. i przeniesienie całego majątku Renault Trucks Polska Sp. z o.o. na Volvo Polska Sp. z o.o.

Volvo Polska Sp. z o.o. jest następcą prawnym Renault Trucks Polska Sp. z o.o. na podstawie art. 494 par. 1 oraz 2 Kodeksu Spółek Handlowych. - Połączenie obu podmiotów ma na celu dalsze doskonalenie obsługi klientów Volvo Trucks i Renault Trucks na rynku polskim, w tym szczególnie dostępu do produktów i usług oferowanych przez obie marki poprzez zoptymalizowaną pod tym kątem sieć sprzedaży i serwisu - powiedziała Małgorzata Kulis, Dyrektor Zarządzająca Volvo Group Trucks Poland.

Volvo Polska Sp. z o.o., poprzez oragnizację rynkową Volvo Group Trucks Poland reprezentuje marki Volvo Trucks i Renault Trucks na rynku polskim, w zakresie wyłącznego przedstawicielstwa sprzedaży nowych samochodów ciężarowych oraz obsługi posprzedażnej tychże pojazdów, realizowaną poprzez: - 23 punkty sprzedaży Volvo Trucks - 20 punktów sprzedaży Renault Trucks - 32 autoryzowane punkty serwisowe Volvo Trucks, w tym 12 w pełni zarządanych przez Volvo - 28 autoryzowanych punkty serwisowe Renault Trucks, w tym 7 wspólnych dla obu marek pod szyldem

Volvo Group Truck Center, w pełni zarządzane przez Volvo.

(źr. Volvo Polska)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.