Z końcem listopada zmieniła się organizacja reprezentacji obydwu marek – Volvo Trucks i Renault Trucks - na rynku polskim. Jest to kontynuacja procesu zmian w strukturze sieci obydwu firm, zapoczątkowany w roku 2012 i sukcesywnie wprowadzany w Europie, w tym również w Polsce.
W dniu 29 listopada dokonał się kolejny, ważny krok w procesie zmian w strukturze sieci serwisowej i sprzedaży Volvo Trucks i Renault Trucks w Polsce. Tego dnia nastąpiło formalne połączenie spółek reprezentujących Volvo Trucks i Renault Trucks na rynku polskim: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego wydał postanowienie o połączeniu Volvo Polska Sp. z o.o. z Renault Trucks Polska Sp. z o.o. Połączenie nastąpiło poprzez przejęcie spółki Renault Trucks Polska Sp. z o.o. przez Volvo Polska Sp. z o.o. i przeniesienie całego majątku Renault Trucks Polska Sp. z o.o. na Volvo Polska Sp. z o.o.
Volvo Polska Sp. z o.o. jest następcą prawnym Renault Trucks Polska Sp. z o.o. na podstawie art. 494 par. 1 oraz 2 Kodeksu Spółek Handlowych. - Połączenie obu podmiotów ma na celu dalsze doskonalenie obsługi klientów Volvo Trucks i Renault Trucks na rynku polskim, w tym szczególnie dostępu do produktów i usług oferowanych przez obie marki poprzez zoptymalizowaną pod tym kątem sieć sprzedaży i serwisu - powiedziała Małgorzata Kulis, Dyrektor Zarządzająca Volvo Group Trucks Poland.
Volvo Polska Sp. z o.o., poprzez oragnizację rynkową Volvo Group Trucks Poland reprezentuje marki Volvo Trucks i Renault Trucks na rynku polskim, w zakresie wyłącznego przedstawicielstwa sprzedaży nowych samochodów ciężarowych oraz obsługi posprzedażnej tychże pojazdów, realizowaną poprzez: - 23 punkty sprzedaży Volvo Trucks - 20 punktów sprzedaży Renault Trucks - 32 autoryzowane punkty serwisowe Volvo Trucks, w tym 12 w pełni zarządanych przez Volvo - 28 autoryzowanych punkty serwisowe Renault Trucks, w tym 7 wspólnych dla obu marek pod szyldem
Volvo Group Truck Center, w pełni zarządzane przez Volvo.
(źr. Volvo Polska)