Dodaj ogłoszenie o pracy


Rejsy Stena Alegra odwołane aż do 13 listopada, inne promy kursują regularnie

Wszystkie rejsy frachtowego (czyli przewożącego głównie ładunki) statku Stena Alegra zostały odwołane do 13.11.2013. Podczas planowego postoju na kotwicowisku w okolicach portu w Karlskronie (Szwecja), w poniedziałek 28.10.2013 wieczorem, w warunkach silnego wiatru, statek Stena Alegra zerwał się z kotwicy i wszedł na mieliznę. Na statku Stena Alegra nie było ani pasażerów, ani ładunku. Załodze statku nic się nie stało. Nie było zagrożenia wycieku paliwa. Prom Stena Alegra wieczorem 29 października br. został ściągnięty z mielizny przez szwedzkie holowniki i ponownie zakotwiczony. Przy świetle dziennym, w środę 30.10.2013  statek zostanie sprawdzony przez płetwonurków na okoliczność ewentualnych uszkodzeń. Następnie statek zostanie umieszczony w stoczni w Gdyni, w celu przygotowania go do dalszej eksploatacji. Statek Stena Alegra pływa pod banderą brytyjską. Armatorem statku jest Stena RoRo.

Pozostałe dwa promy Stena Spirit oraz Stena Vision, kursujące na linii Gdynia-Karlskrona, pływają zgodnie z rozkładem rejsów.

(źr. Stena Line)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.