W trakcie XVII konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” zorganizowanej w Gdyni w ubiegłym tygodniu wspólnie z Akademią Marynarki Wojennej rozstrzygnięty został konkurs na najlepszy projekt lub działanie promujące naukę oraz uczelnie. Była to pierwsza edycja tego konkursu, noszącego nazwę „proMYK” co - w opinii organizatorów – powinno kojarzyć się zarówno z nazwą Stowarzyszenia, jak i z walorami promocyjnymi konkursu. Zwyciężyły: Wyższa Szkoła Logistyki i Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej. Zwycięzcą i zdobywcą proMYK-a w kategorii „Promocja Uczelni” została Wyższa Szkoła Logistyki z Poznania za projekt: TRZECIA OGÓLNOPOLSKA OLIMPIADA LOGISTYCZNA.
Zwycięzcą i zdobywcą proMYK-a w kategorii „Promocja Nauki” została Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej za projekt: CENTRUM PRASOWE SWPS. O projekcie juror Piotr Czarnowski powiedział: - To bardzo praktyczne narzędzie informacyjne i komunikacyjne, o długofalowym działaniu, budujące nie tylko relacje ale i wizerunek. Doskonały pomysł na promocję intelektu, przy okazji edukacja dla mediów i opinii publicznej. Wyróżnienia ponadto otrzymały Dolnośląska Szkoła Wyższa za projekt: PROMOCJA I EDUKACJA POPRZEZ KULTURĘ oraz Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej za projekt BLOGI WYDZIAŁOWE.
Zwycięskie uczelnie otrzymały – oprócz nagrody rzeczowej w postaci Lampy Promującej autorstwa wrocławskiego rzeźbiarza Leszka Chorążyczewskiego – kampanie na portalach GoldenLine, Uczelnie.pl i Centrum EFEKTY oraz wywiady w dwutygodniku COGITO.
(źr. WSL)
wszystko o rynku usług i pracy w logistyce