Dodaj ogłoszenie o pracy


DSV i STATOIL uruchamiają specjalny program dla przewoźników

Firma DSV Road we współpracy ze Statoil zaoferowała przewoźnikom karty Routex, które ułatwią zakup paliwa i regulowanie opłat drogowych. Program przeznaczony jest dla małych i średnich przewoźników na stałe współpracujących z DSV. Karty paliwowe to nie tylko łatwiejszy zakup oleju napędowego, pozwalają również bezgotówkowo regulować e-myto i to nie tylko w Polsce, ale w całej Europie. Dzięki temu przewoźnicy zyskują wygodne narzędzie zarządzania flotą czy niższą cenę paliwa, dzięki negocjacyjnej pozycji.

- Nasz program z pewnością ucieszy księgowych naszych podwykonawców – wyjaśnia Thomas Jansson, CFO w DSV Road. – Karty paliwowe pozwalają odroczyć płatności i objąć je jedną fakturą, a co chyba jeszcze ważniejsze, szybciej uzyskać zwrot VAT zapłacony poza granicami Polski. Mogą również przydać się podczas nieprzewidzianych sytuacji w trasie. Program Routex obejmuje także pomoc w przypadku awarii w trasie: holowanie czy zapewnienie noclegu – podkreśla Dariusz Ciara z DSV Road, specjalista ds. floty samochodowej.

Wybór Statoil na partnera programu nie był przypadkowy. Sieć w Europie nastawiona jest na obsługę ciężkiego transportu – zapewnia Jacek Gaczor, kierownik sprzedaży w Statoil Poland. – Zapewniamy miejsca do odpoczynku, prysznice, bezpieczne parkingi. Co oznacza dla Statoil współpraca z DSV? Przede wszystkim bezpieczeństwo – odpowiada Gaczor.

(Więcej informacji na stronie: http://www.dsv.com/pl)

czy wiedziałeś, że...
PKB Polski do 2030 roku mógłby być o 9% wyższy, gdyby zawodowy potencjał kobiet został lepiej wykorzystany. To równowartość prawie 300 mld złotych rocznie. Według badań McKinsey, większa liczba kobiet na stanowiskach kierowniczych skutkuje lepszymi wynikami finansowymi firm, które mają aż o 26 proc. większe szanse na wyższe zyski.
Polski rynek magazynowy w 2022 r. utrzymał się w dobrej kondycji. W budowie znajduje się kolejne 3,4 mln mkw. (-25% r/r), co zapowiada przekroczenie granicy 30 mln mkw. w 2023 r.
Według badania Forum Kobiet w Logistyce „Przywództwo kobiet w logistyce – gdzie jesteśmy i co dalej” z 2022 r., aż 41% respondentek nie miało szans na awans na stanowisko menedżerskie albo przywódcze ze względu na brak uznania ich kompetencji za równe kompetencjom mężczyzn, a 34% na swojej drodze do awansu spotkało się z dyskryminacją płci.
Port lotniczy, nowe linie kolejowe i drogi oraz inwestycje towarzyszące pozwolą stworzyć do 2040 r. 290 tys. nowych miejsc pracy i zapewnią wzrost łącznej produkcji w Polsce nawet o 90 mld zł rocznie- to wnioski z drugiej części raportu o CPK analitycznej firmy Kearney.